Pension Im Ziegelweg(Rust)(Heel veel waar voor je geld!)
213 US$
  • Bar/lounge
Arndt Hotel Garni(Rust)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
99 US$
  • Gratis internet
Pension Vanii(Rust)
179 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 198 US$ per nacht.

Gaestehaus Parkblick(Rust)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
297 US$
265 US$
Boek nu, betaal bij aankomst
148 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 203 US$ per nacht.

294 US$
252 US$
Gratis annuleren tot 22/07
201 US$
131 US$
  • Restaurant
135 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 164 US$ per nacht.

Pension Neulen(Rust)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
15 april 2014 beoordeeld

Reeds meerdere malen ben ik hier geweest en steeds wordt ik goed ontvangen en is de service top. Het ontbijt 's ochtends is redelijk uitgebreid en vers. 'S avonds iets drinken in de bar of eten in het restaurant is steeds mogelijk tegen een zeer schappelijke prijs. De kamers zijn basic maar comfortabel en proper.

Kamertip: Probeer een kamer te hebben in het hoofdgebouw. In het nieuwe gebouw is het moeilijker om wifi ontvangst te hebben.
  • Verbleef: december 2013, reisde met vrienden
14 augustus 2013 beoordeeld

Ontvangst is erg vriendelijk, kamer was ruim, schoon en heel netjes. Eten en drinken was ook goed. Het terras in de tuin is erg gezellig.
Europapark is maar 5 minuten lopen, dat is ideaal. Wij vinden dit voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
14 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Een praktisch, schoon hotel met aardig en gastvrij personeel. Erg dichtbij Europapark. Daarom hadden we dit hotel ook gekozen: 5 min lopen naar het pretpark en geen omkijken naar bepaalde tijden van shuttlebussen. Rust is ook een leuk dorpje! Genoeg eetgelegenheden om na het park lekker uit te rusten, onder het genot van een lekkere pizza, schnitzel, etc.

• Verbleef: juli 2013
3 weken geleden beoordeeld