Pension Baumann
135 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 217 US$ per nacht.

127 US$
124 US$
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

123 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 139 US$ per nacht.

130 US$
  • Gratis parkeren
Gaestehaus Parkblick(Rust)(Heel veel waar voor je geld!)
106 US$
153 US$
121 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 134 US$ per nacht.

245 US$
238 US$
241 US$
200 US$
  • Restaurant
174 US$
Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 379 US$ per nacht.

9 juli 2011 beoordeeld

• Verbleef: juli 2011, reisde met familie