“Een van de mooiste stranden die ik ken”
Beoordeling van Plage d'Arone

Plage d'Arone
Geclassificeerd als nr. 4 van 6 dingen om te doen in Piana
Attractiegegevens
6 oktober 2018 beoordeeld

Ik verbleef in het prachtige dorpje Piana - van hieruit liep ik naar het schitterende Plage d´Arone. Ben hier de hele dag niet meer weg gegaan, zo mooi is het er. Er is een café zodat je hier gemakkelijk uren kunt doorbrengen, ook als je zelf niets hebt meegenomen.

Datum van activiteit: mei 2018

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi strand, niet druk. Mooie eetgelegenheid met vriendelijke mensen. Aangenaam om te bezoeken. Aanrader met kinderen.

Datum van activiteit: juli 2018
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie! Mooi strand, heldere zee en een paar lekkere restaurants. Zeker de moeite om te bezoeken of een paar dagen te verblijven. Hier kom je tot rust.

Datum van activiteit: augustus 2017
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk zandstrand, prettige sfeer, adembenemende locatie, leuke restaurants in de directe omgeving en de weg er naartoe al prachtige uitzichten op de ruige kust

Datum van activiteit: juli 2017
Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Strand was super! En de weg er naar toe ook goed te doen vanaf piana. Leuke lounge bars aan het strand waar je lekker kunt genieten van een cocktail of natuurlijk van je welverdiende biertje.

Datum van activiteit: juli 2016

Reizigers die Plage d'Arone bekeken, bekeken ook

Piana, Corse-du-Sud

In Plage d'Arone geweest? Deel je ervaringen!