Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.611)
Beoordelingen filteren
1.611 resultaten
Waardering van reizigers
972
293
154
93
99
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
972
293
154
93
99
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.611 beoordelingen
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Verwacht geen luxe tip tot verzorgd hotel en dan wordt je niet teleur gesteld. Er is niet veel keuze in Ein Bokek behalve dit soort resorts. Het is allemaal wat vergane glorie. Spa Club stal er voor ons positief uit maar dat was met name omdat de andere hotels duurder zijn. We vonden de kamer ok maar de faciliteiten waaronder het sauna gedeelte is aan renovatie toe. We hebben in het hotel één keer gegeten (buffet) en dat was niet super. Het ontbijt is wel in orde. Veel keus. Als je de Dode Zee wil bezoeken moet je in dit soort hotel overnachten.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ronnievdploeg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Oasis Spa Club T, Guest Relations Manager van Spa Club Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2017

Geachte gast

Allereerst willen we u bedanken voor uw keuze in de Spa Club.
Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen voldeden. We doen ons best om al onze gasten een goede en onvergetelijke ervaring te bieden.
Uw opmerkingen zijn ter beoordeling doorgestuurd naar de relevante managers.

Hofit
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 januari 2016

Het viel niet mee om op basis van beoordelingen een keuze te maken uit hotels in Ein Bokek. Als je goed las dan was elk hotel miserabel. We waren best bereid om voor een echt prima hotel meer te betalen. Het Crowne Plaza en Hod Hamidbar leken aantrekkelijk want direct aan zee gelegen maar gezien de beoordelingen leken die toch hun geld niet waard. Uiteindelijk gekozen voor het Spa Club Hotel, toch een stukje voordeliger. Samengevat was het verblijf OK maar er was toch ook wel ruimte voor verbetering.

Wij waren in de tweede helft van november in Ein Bokek. Het was niet overdreven druk, in het weekend (vr-za) meer dan door de week; de hotels zaten naar schatting iets meer dan half vol. Wij hadden daarom geen probleem met te grote drukte in restaurant, spa of op het strand. De parkeerplaats was bij aankomst (vrijdagavond laat, sabbat) wel vol maar het lukte wel om na het weekend de auto op de parkeerplaats te zetten. Bij aankomst was de parkeerwacht niet bijster vriendelijk; we schrokken wel even omdat in een aantal beoordelingen werd geklaagd over onvriendelijk personeel. Behalve deze parkeerwacht hadden we echter niets te klagen.

De receptie is gedeeld met het Oasis-hotel, prima, ruim opgezet en met vriendelijk personeel. De doorgang naar het Spa Hotel is aantrekkelijk. De lift was al wat smoezelig maar we schrokken wel even toen we boven op de 7e verdieping aankwamen want de vloerbedekking was oud en behoorlijk (meer dan) smoezelig; zonde eigenlijk. Eenmaal in de kamer viel het gelukkig weer mee. Daar moet je dan gewoon even doorheen. De kamer was prima, grote kast met schuifdeuren en een kluis met cijfercode. Geen balkon. Het raam zit een beetje schuin dus voor uitzicht moet je er echt bij gaan staan. Het schoonmaken van kamer en badkamer geschiedt met de Franse slag. Stofzuigen gebeurde niet of nauwelijks. De badkamer is functioneel, deels vernieuwd; het deurkozijn was op plaatsen afgesleten zoals je dat ook wel ziet in Amerikaanse Holiday Inn hotels.

Ein Bokek lag enigszins overhoop omdat er nieuwe riolering werd aangelegd. De werkzaamheden begonnen al vroeg dus met het raam open slapen was voor ons wat bezwaarlijk; met oordopjes ging het wel. Bovendien waren er aan zee op diverse plaatsen bulldozers bezig om een dam/pier in zee aan te leggen. De zandauto's reden de hele dag af en aan; wel een beetje onrustig als je op het strand ligt.

Het strand: de instructie luidde: rechts van de ambulancepost. Daar ligt het Solarium -400, een wat troosteloze en vrijwel verlaten accommodatie. Als je daardoorheen loopt kom je op het strand en dat is blijkbaar voor gasten van het Oasis, Spa Club en Royal Rimonim hotel. Er is toezicht door badmeester en strandwacht. Vanaf het hotel is het amper een paar minuten lopen; iedereen loopt in zijn/haar badjas.

Het eten is prima. Ontbijtbuffet is overweldigend. In het weekend met fruit dat vers gesneden wordt - jammer, door de week niet, wel iemand die salades bereidt, iemand die omeletten en eieren bakt, iemand die koffies bereidt. Het dinerbuffet is eveneens uitgebreid. Wij zijn bijna elke avond in een ander hotel naar het dinerbuffet gegaan. Concept is steeds vergelijkbaar maar ambiance en details verschillen. Prijzen varieren van 110-160 sjekels - in het Spa Club hotel 140 sjekels. Wat ons betreft niet erg duur. We hebben bijna geschranst, de dessertbuffetten waren erg goed. Natuurlijk ook de hotels bekeken en we vonden de ligging aan zee van het Crowne Plaza toch wel mooi; de kamers daar worden momenteel - verdieping voor verdieping - gerenoveerd, zo lazen we op een mededeling op het prikbord.

Wat het kuren betreft: een van ons had - na een keelontsteking - een uitbraak van psoriasis guttata gehad. Keelamandelen laten weghalen en 2 weken later naar Ein Bokek. Het werd afgeraden omdat een week - en dan nog wel eind november - geen zin zou hebben. Het was daarom verrassend dat het fantastisch bleek te helpen. Het advies van de ' dokter' in het Spa Club hotel was: per dag 4x 20 minuten in het zoute water; tussendoor steeds ten minste een half uur in de zon zonder zonnebrand; "you have to burn it". Dat klonk ons wat vreemd in de oren. Het advies enkele dagen opgevolgd maar na dag 3 toch maar begonnen met zonnebrandcreme.
De Spa in het hotel is niet overdreven groot maar omdat het niet zo druk was voor ons voldoende. De sauna's en stoombad zijn geschikt voor een man of vier dus als het druk is dan kun je er waarschijnlijk nauwelijks terecht. Het buitenzwembad: ziet er mooi uit maar we zijn er niet in geweest; overdag ga je naar de zee, 's avonds is het buitenzwembad niet open maar het binnenzwembad van de spa met zout water wel. Voor ons voldoende. Er is verder naast de Spa een vrij grote ruimte waar je rustig kunt zitten en waar de hele dag door een theebuffet is, gratis/zelfbediening.

Behalve kuren alleen in Jeruzalem geweest (op de heenweg, komend vanaf Tel Aviv Airport) en halverwege de week een dagje naar Massada.

In Ein Bokek is niet veel te doen; er zijn wat kleine - wat aftandse - winkelcentrumpjes met vooral Dode Zeecosmetica, sportartikelen en minisupers.

Datum van verblijf: november 2015
Bedank CBenLK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 19 oktober 2015 via mobiele applicatie

Ik verbleef opnieuw in prima spa hotel. Het is een leuke plek om te zijn! De kamers zijn schoon. De spa is geweldig. En het eten is uitstekend; veel keuzes! De kelners zijn vriendelijk, speciaal F&B manager Mahmoud. Ik denk dus ... Ik kom terug :-).

1  Bedank marian015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.nl.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Revital Y, Public Relations Manager van Spa Club Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2015
Google-vertaling

Dear marian,
It is a pleasure reading your review. Thank you so much. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to learn that you enjoyed your stay will continue to return to our hotel when visiting Israe. Hope to see you back soon.
Warm Regards,
Revital Yakobovich
Public Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 26 februari 2015

Ik was daar voor 3 dagen en het was een zeer leuke ervaring. De kamer was schoon, de spa is geweldig en het eten uitstekend. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam; in de lobby en speciaal in het restaurant. U kunt binnen en buiten zitten. Mahmoud, het eten en drinken manager is alert en wil zien dat iedereen blij is! Hij en zijn obers maakt het een zeer bijzondere tijd voor mij! Ik kom terug :-)

1  Bedank marian015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Revital Y, Public Relations Manager van Spa Club Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post such a pleasant review.

It is always nice to hear such nice and warm full compliments about our hotel and service.
We are very happy to learn that you had a pleasant stay at the Spa Club hotel.
Your compliments about The F&B Manager will be forward to the relevant persons.
Thank you for choosing to stay with us.
We are looking forward to host you back again
Revital.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 februari 2014

Het hotel ligt een paar minuten lopen van de Dode Zee vandaan en heeft een eigen prive strand .
Bij aankomst stond er een fles mineraal water en fruit voor ons klaar . ( alles gratis )
Het restaurant is goed met alles in buffet stijl . Het ontbijt kun je tot 12.00 gebruiken .
Al het personeel is vriendelijk en helpvaardig . In de lobby is de hele dag gratis thee en cafe . .De kamers zijn groot . De tapijten zijn een beetje oud . De badkamer is gedeeltelijk vernieuwd .
Al met al een hotel wat ik zou aanbevelen .

Datum van verblijf: februari 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Emmeline A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BCPRIMA, Public Relations Manager van Spa Club Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post your kind words.
We are so happy you were able to enjoy our hotel and your trip to the Dead sea.

We hope you will return and stay with us again

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken