258 US$
Hotels.com258 US$
eDreams258 US$
StayForLong270 US$
Beoordeeld op 22 december 2014

Kamertip: Facing pool or sea view
Datum van verblijf: december 2014
TANYA M, Guest Relations Manager van Leonardo Club Dead Sea Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2014

Beoordeeld op 10 december 2014

Datum van verblijf: november 2014
TANYA M, Manager van Leonardo Club Dead Sea Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2015

Beoordeeld op 16 november 2014

Kamertip: Avoid at all cost
Datum van verblijf: november 2014
TANYA M, Guest Relations Manager van Leonardo Club Dead Sea Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2014

Beoordeeld op 23 oktober 2014

Datum van verblijf: augustus 2014
TANYA M, Guest Relations Manager van Leonardo Club Dead Sea Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2014

Beoordeeld op 17 oktober 2014

Datum van verblijf: oktober 2014