160 US$
eDreams187 US$
Booking.com187 US$
Trip.com160 US$
Beoordeeld op 28 mei 2018

Dit hotel waar wij overnachten om kennis te maken met de Dode Zee was een aardig verblijf. Jammer dat de bar bij het buitenzwembad niet open was. Het ontbijt en diner vond plaats in kantine-achtige ruimte. Een avond werd het buffet in het restaurant verzorgd met mogelijkheid om buiten te eten. Dit gaf een gezelligere sfeer.

Datum van verblijf: mei 2018
Oasis Spa Club T, Guest Relations Manager van Oasis Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Geachte gast
Bedankt dat je voor het Oasis Dead Sea Hotel hebt gekozen
Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen voldeden.
We doen er alles aan om al onze gasten een uitstekende hospitality-ervaring te bieden

We verheugen ons op uw komst bij uw volgende bezoek aan de Dode Zee

welkom
Hofit Hershkovitz

Beoordeeld op 23 december 2017

We kwamen hier voor de derde keer en vonden het hotel achteruit gegaan.
De ontvangst was gebrekkig. Mogelijk werden we geholpen door een stagiaire maar er was dan geen begeleiding om haar te helpen. De kamer is klein. Je hebt een raam met zicht op de weg en de Dode Zee. Bedlamp kapot en werd niet gemaakt. Schoon was het ook niet helemaal.
Het binnenbad met Dode Zee water was overvol. Het restaurantbuffet weinig subtiel en weinig gevarieerd. De heel grote bar was deze keer goed bezet met prima barman en een muzikant.
De toegezegde korting voor Prima Hotel leden werd niet gehonoreerd.
Parkeren geen probleem. Strand heeft weinig toegevoegde waarde en denk aan badschoenen want zoutkristallen zijn erg scherp.

Kamertip: beetje hoog ivm straatverkeer
Datum van verblijf: december 2017
Oasis Spa Club T, Guest Relations Manager van Oasis Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2017

Geachte gast.
Allereerst willen we u bedanken dat u voor het Oasis Dead Sea Hotel heeft gekozen.
Wij in het hotel doen er alles aan om al onze gasten een goede vakantie te bezorgen.
Het spijt ons dat we niet op uw mening hebben gereageerd, uw opmerkingen zullen worden beoordeeld en behandeld.

We willen je graag nog een kans geven in de toekomst

dank
Hofit

Beoordeeld op 12 januari 2017 via mobiele applicatie

Toch nog eens geprobeerd deze keer was het beter.
Staff was vriendelijk en behulpzaam en zelfs het Russische personeel was beter dan de vorige keer, of dat komt omdat we doordeweeks waren weet ik niet zeker.
De spa zelf vindt ik niet heel bijzonder, eigenlijk vrij klein voor zo'n groot hotel en daardoor druk en niet relaxed, het Turkse stoombad /cabine vondt ik zelfs stinken.
De hamam ziet er uit als een hamam maar niet het gevoel van een echte hamam,door de drukte van constant in en uitloop van mensen
Relaxed is de spa wat mij betreft niet!
De massage (ayhuverda )die wij hebben gedaan was wel okay , maar kan zeker beter !
Weet niet of ik nog terug kom.....

Datum van verblijf: januari 2017
Gaya R, Public Relations Manager van Oasis Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2017

We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
Leon Rom - Service quality manager

Beoordeeld op 19 mei 2016

We waren hier voor de tweede keer. Het hotel ligt aan de doorgaande weg met weinig verkeer. Over de weg heeft het hotel een eigen strand met ligbedden, parasols en douches. Daar is ook bewaking. De ontvangst aan de receptie was goed. Mark deed het prima! De kamer was gewoon goed. Goede bedden en een vrij ruime badkamer met toiletartikelen. In het hotel is een zoutwaterbad, sauna, hamam, massages, ligwei, tuin en buitenbad. Handdoeken en badjas worden door het hotel verstrekt.
Een grote lounge is meestal leeg. 's-avonds is er livemuziek met beschaafde muziek.
Zowel diner als ontbijt is met buffetsysteem. Er is veel te eten. De kwaliteit is niet altijd geweldig. Volle bak ook meestal. In Israel wordt niet zoveel aandacht besteed aan drankjes bij het eten. Huiswijn en bier waren er wel maar bijna iedereen drinkt water.

Kamertip: Noordzijde en vierde verdieping
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 7 maart 2016 via mobiele applicatie

Super relaxed hotel hoewel veel Russisch publiek die n.m.i. (en personeel ) waar de Rus. Hotelgasten gebruik van maken in een onplezierig manier daarintegen is het Israëlische personeel super aardig en behulpzaam.
Kamers zijn prima ,maar helaas hebben die geen balkon.

Datum van verblijf: maart 2016
dcmoskow, Guest Relations Manager van Oasis Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2016

Dear Guest,

Glad you found the Hotel relaxing and that you had a good time with us. We hope that you come stay with us again soon.

ALl the best,
Deena Moskowitz- Guest Relations Manager