258 US$
Gratis annuleren tot 18/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
221 US$
Expedia.com221 US$
eDreams258 US$
Trip.com220 US$
Beoordeeld op 16 februari 2015

Kamertip: although the WIFI works in the lobby area, I had two rooms and tried more tosee the internet does not work.
Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Revital Y, Public Relations Manager van Oasis Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2015

Beoordeeld op 13 januari 2015

Kamertip: Front of hotel facing the a Dead Sea. Wake up at 5am to watch the sun coming up over Jordan Then go back to bed, breakfast is served till 1130am!
Datum van verblijf: december 2014
Slava Z, Guest Relations Manager van Oasis Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2015

Beoordeeld op 19 december 2014

Datum van verblijf: december 2014
Revital Y, Public Relations Manager van Oasis Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2014

Beoordeeld op 17 december 2014

Beoordeeld op 19 oktober 2014 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2014
Revital Y, Public Relations Manager van Oasis Hotel Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2014