354 US$
eDreams353 US$
Travelocity354 US$
Beoordeeld op 5 oktober 2016

Datum van verblijf: september 2016
reuma l, Manager van Herods Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2016

Beoordeeld op 4 oktober 2016

Datum van verblijf: oktober 2016
reuma l, Manager van Herods Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2016

Beoordeeld op 12 september 2016

Beoordeeld op 12 september 2016

Kamertip: View to sea/beach/pool, high floors ! Sea Level rooms have private pools ! Good to know ...

Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2016
reuma l, Manager van Herods Dead Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016