eDreams
Agoda.com
Hurb
Beoordeeld op 21 januari 2016

Datum van verblijf: januari 2016
Ofer A, Manager van Daniel Dead Sea Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2016

Beoordeeld op 4 januari 2016

Kamertip: Ask for rooms overlooking the Dead Sea!
Datum van verblijf: januari 2016
Ofer A, Manager van Daniel Dead Sea Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2016

Beoordeeld op 31 december 2015

Datum van verblijf: december 2015
Ofer A, Manager van Daniel Dead Sea Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2016

Beoordeeld op 28 december 2015

Datum van verblijf: september 2015

Beoordeeld op 27 december 2015

Kamertip: See review
Datum van verblijf: december 2015
TamaresHotels, Front Office Manager van Daniel Dead Sea Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2015