Agoda.com
Orbitz.com231 US$
Travelocity231 US$
CheapTickets231 US$
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Ruim opgezet hotel met grote lobby.
Sympathieke en vlotte ontvangst.
Shuttle naar privéstrand aan Dode Zee.
Ook een heerlijke spa met Dode zeewater.
Maaltijden prima.
Bediening in hotel spreekt matig tot nauwelijks Engels maar over het algemeen vriendelijk.
Schandalig was de benadering van een juffrouw T. met de titel coach die haar teleurstelling over een ruzie of een verbroken relatie op de gasten botvierde.
Onprofessioneel gedrag dat jammer genoeg een negatief stempel drukte op ons verblijf.
Maaltijden echt Israelisch: veel, vers en goed.
Kamer zeer ruim, bed uitstekend, evenals de badkamer.

Datum van verblijf: maart 2019
Benben233, Public Relations Manager van Isrotel Ganim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experiences following your recent stay with us.

Regards,
The Hotel Team

Beoordeeld op 13 maart 2018

aardig persooneel, zeer slecht bedden, vloerbedekking overal vies, klein liften, duurt veel te lang om naar een verdieping te gaan.....check in ook zeer traag,
zwembad water ook niet schoon te noemen, veel te veel afval en haren in de hoeken van de zwembad, in feite alleen personeel zeer goed, doet zijn best maar conditie opstal impliceert ''dweilen met de kraan open''

Kamertip: mijn indruk is dat hotels in de dode zee zijn zeer slecht onderhouden en te oud, niet van deze tijden,
Datum van verblijf: maart 2018
Benny L, Public Relations Manager van Isrotel Ganim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Thank you for choosing to stay in our hotel, and for reviewing your stay - .
We were sorry to read your disappointment. All of your remarks will be brought to the hotel's general manager's attention.

Beoordeeld op 12 oktober 2017

Het hotel ziet er goed uit. De kamers zijn ok. Het zwembad is prima en er zijn voldoende ligstoelen. Het strand is op 600 meter, maar er gaat elk half uur een shuttle, dus goed geregeld.
Je kunt in dit hotel niet a la carte eten. Alleen in de lobby heeft men een kleine kaart. Het ontbijt is in buffetvorm, ruim voldoende, veel keus. Ook het dinner is in buffetvorm maar niemand die je kan vertellen wat het inhoudt, laat staan wat het kost.
Het zou een uitstekend hotel KUNNEN zijn indien het personeel ook engels zou spreken, en niet zoals het grootste deel alleen iwriet of russisch. Dit leidt constant tot miscommunicatie en erg veel ergernis. Een poolbar bediende die niet weet wat "beer"is.... Doorlopend problemen met consumpties op je rekening laten zetten, overal opnieuw je creditcard moeten geven...hopeloos.
Uitiendelijk 2 heren van de receptie die het enigzins goedmaakten en ons het net genutigde dinner in de lobby aanboden. Met veel moeite volgende dag een gesprek met de manager, nee, met diens secretaresse kunnen hebben opm op deze wanprestaties te wijzen. Dit hotel niet meer voor ons...

Datum van verblijf: oktober 2017

Thank you for choosing to stay in our hotel, and for reviewing your stay - .

Beoordeeld op 9 oktober 2017

We hadden onze kamer on line gebookt en dachten dat alle kamers terras hadden. Gelukkig waren er wel kamers op het gelijkvloers, met terras en uitgang naar de zee. Het verblijf was zeer aangenaam en goed gelegen. Het personeel was enorm vriendelijk. Voor wie een week wil ontstressen, genieten van een buitenaards, desolaat landschap en zichzelf wil tegenkomen, is deze plek uitermate geschikt! Ik ga zeker terug....

Kamertip: Vragen naar de kamers met terras
Datum van verblijf: oktober 2017

.Thank you for choosing to stay in our hotel, and for reviewing your stay
It was a pleasure to have you as our guest, and we hope, to see you again soon in our hotel for another relaxing vacation

Beoordeeld op 25 maart 2017 via mobiele applicatie

We hadden een mooie grote kamer met een enorm bed. De badkamer was goed ingericht. Het zwembad was heerlijk, altijd voldoende ligstoelen.
Het ontbijt was fantastisch, heel veel groenten,heerlijk brood en allerlei soorten gerechten met ei, vis, kazen enzovoort.
Een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017
Benny L, Public Relations Manager van Isrotel Ganim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2017

Dear Gieneke h,

Bedpan voor de feedback, willen we graag aan u weer te zien in het hotel.