Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com98 US$
Expedia.com98 US$
Agoda.com81 US$
eDreams81 US$
Trip.com108 US$
CheapTickets98 US$
Beoordeeld op 15 april 2018

Hotel is qua accomodatie redelijk. Vooraf wordt niet vermeld dat het een halal hotel is. Geen alcoholisch drankje mogelijk dus geen bar. Ook bij het matige ontbijt geen varkensproducten.. Op zich geen ramp maar vermeld het bij de info als je gaat boeken. In de lobby een zeer agressieve receptionist die het erop toeziet dat de regels strikt nageleefd worden. Kleding en gedragsadvies hangt in de hal aan een bord. Het hele hotel is vergeven van de camera"s wat een gevangenis gevoel geeft. Personeel is vriendelijk maar doodsbang voor de leiding. Voelde me niet welkom. Hotel ligt vlak naast een conservatorium. Overdag hele dag overlast van studenten die een instrument onder de knie proberen te krijgen.

Kamertip: gewoon niet boeken
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 april 2017

Laatste week na onze safari daar doorgebracht. Kregen een kamer aan de voorzijde met uitzicht op strand en haven. Grote en goed ingerichte kamer. Prima keuken en medewerkers die constant klaar staan voor je. Ik kan iedereen dit hotel aanraden.

Kamertip: Kamer aan voorzijde van hotel voor het uitzicht. De andere zijn met zicht op het zwembad en ook niet verkeerd maar het balkon is kleiner.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 31 december 2016

Mooi hotel, goed gelegen in Stone Town aan het water. Zeer vriendelijk personeel. Airport shuttle perfect geregeld. Kwamen aan in het hotel en kregen upgrade naar de honeymoon suite met een supergroot terras en mooi uitzicht. Mooi zwembad perfect om af te koelen. Lekker ontbijt, veel keuze. Vlakbij het hotel mogelijkheid om te gaan eten en terrasje te doen. Ook zeer dicht bij de Ferry terminal.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 18 augustus 2015

Dit hotel met uitzicht op de haven is één van de toppers met een meer dan uitstekende prijs/kwaliteits verhouding. We kwamen van het vreselijke Seyyida Hotel en het was een verademing.
De sfeer is Indisch. De kamers zijn ruim en schoon.
De staff is uiterst behulpzaam en correct. Het openlucht zwembad midden in het middenplein is groot. Mijn partner was ziek en de staf deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er werd zelfs een heuze heldere kippenbouillon gemaakt. Iedere dag kwam de manager van het hotel zelf informeren hoe het met haar ging.
Dit hotel staat wat ons betreft model voor de gastvrijheid van Zanzibar!

Kamertip: De deluxe kamers zijn echte aanraders.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 13 april 2015 via mobiele applicatie

Direct gelegen aan de zee en in het centrum van Stone Town dit sfeervolle en authentieke hotel. Het is een oud historisch gebouw van een sultan geweest die geheel modern is gemaakt voor een hotel. Kamers voorzien van airco en prima bedden en prachtige badkamer. Super is het zwembad op de binnenplaats.
Ontbijtbuffet is niet geheel onze smaak maar ze maken wel een heerlijk eitje.
Prijs kwaliteit is optimaal

Datum van verblijf: april 2015
muzammil s, Public Relations Manager van Mizingani Seafront Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2015

Dear Sir/Madam,

Thank you for the time and trouble reviewing us

We are very delighted knowing you enjoyed your stay with us, it is only by receiving such feedback from valued guests, such as yourself, that we are better able to see where we stand in terms of services we provide to our guests.

Consider Mizingani Seafront Hotel as your home away from home.

Hope to see you back soon.

Thank you.