Prison Island - Changuu Private Island

vanaf 25,65 US$
vanaf 64,43 US$
vanaf 51,29 US$
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor 10$ heb je een gids. Er zijn leuke verhalen, kruiden- en vismarkt en wat winkeltjes. Leuk strand, veilige stad en vriendelijke mensen. Leuke uitstap

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 23 december 2019

Prison eiland was een triest eiland voor de vroegere bewoners als distributie voor de slaven ,tegenwoordig door vroegere gift van de Britten heft het eiland zeer trage interessante bewoners schildpadden o.a . Zeer grote exemplaren en oude 1 van 197 jaar met een deuk in zijn schild die heeft genoeg meegemaakt. Verder een mooi wit strand.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Niet veel te zien. De uitleg van de gids kwam niet overeen met de geschiedenis. Leuk om te combineren met Stonetown. De schildpadden zijn wel heel leuk!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

We gingen met een hele oude boot, voor 30 dollar met z’n vijven. Ze hadden gezegd dat er snorkels waren, maar niet dat je extra voor moet betalen. Ze waren 2 dollar per stuk. Ik zou van tevoren even de boot bekijken want onze boot was niet zo zeewaardig en heel erg oud.
Het is half uur varen naar prison eiland. Op het eiland moet je 4 dollar p.p. betalen. Ook dat hadden ze niet verteld toen we 30 dollar afspraken voor de tour. Dus vraag hiernaar.
De schildpadden zijn leuk en de gevangenis is bijzonder maar klein, in 3 kwartier ben je klaar met alles.
De boot bracht ons nog naar een zandbank waar koraal was, dit was niet heel bijzonder, wel grappig
Al met al leuke middag gehad hoewel de terugtocht met de gammele boot best eng was.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met gids naar Prison island gegaan. Meest bijzondere zijn de reuzenschildpadden. Erg leuk om tussen te lopen en ze te voeren. De oude gevangenis stelt weinig voor. Erg jammer want er kan echt wat moois van gemaakt worden. Gesloten hotel komt vreemd over voor sfeer op het eiland. Er is een mogelijkheid tot zwemmen, maar niet echt een aanrader gezien de vele motorboten die aankomen

Datum van activiteit: augustus 2019