Opslaan

Sunset Dinner Cruise
1 beoordeling
vanaf 87,18 US$
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Helemaal vervallen en niet meer toegankelijk. kunt alleen van buiten foto maken. Zou wel worden gerenoveerd in de toekomst

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 10 november 2017 via mobiele applicatie

Dit gebouw staat half op instorten en je mag en kan er ook niet meer in omdat het compleet verwaarloosd is. De laatste berichten zijn dat een sheik uit Oman het gaat renoveren de komende jaren. Maar nu valt er niets te zien.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 8 januari 2017 via mobiele applicatie

We bezochten stonetown met zijn charmante smalle straatjes en kwamen zo bij het house of wonders terecht. Van buiten ziet het er nog aardig uit binnen blijkt echter hoe zeer dit pand aan een grondige renovatie toe is. De opstelling van alles is aardig maar zeer verwaarloosd de prachtige balkons niet meer toegankelijk en de teksten met uitleg niet meer leesbaar. Mijn advies bekijk het pand vooral van buiten.

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 27 december 2016

niet de moeite waard, binnen 3 minuten stonden wij al buiten !
Het is net waar je interesse ligt, maar het is in mijn ogen wat oude spullen bij elkaar geraapt en daar een museum van gemaakt.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

Mooi gebouw. Alleen van buiten bezichtigd. De kanonnen voor de deur en grote pilaren geven het een aparte sfeer. Jammer dat er niet meer van gemaakt is.

Datum van activiteit: juli 2016