90 US$
eDreams90 US$
Priceline90 US$
Trip.com174 US$
Beoordeeld op 17 augustus 2019

het is een mooi aan het strand gelegen hotel met prachtige kamers. Maar zorg dat je in het hotel zelf bent, de appartenment liggen straten verder in de stad. Geen alcohol verkrijgbaar. Mooi zwembad, lekker eten. Heel mooi gebouw in het hartje van de stad

Kamertip: hotel ok, maar appartementen niet
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
TemboHouseHotel1885, Guest Relations Manager van Tembo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Dear PierreM3107,

Warmest greetings from Tembo House Hotel & Apartments Zanzibar!

Thank you for taking the time to rate us, we look forward to hosting you once again in the near future.

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Onze laatste nacht op Zanzibar hier doorgebracht. Prima schone kamers met prachtige badkamers, alleen roken kussens niet fris. Heerlijk genoten van zwembad, relaxen in lounge en op ligstoelen op strand en prima lunch en avondeten aan strand.
De dag van vertrek moesten we om 10 uur uitchecken, maar konden koffers in depot zetten en mochten de hele dag nog van alle faciliteiten gebruik maken. Toen we om 16.30 wilden omkleden voor vertrek kregen we van Javaid, financial controller, kosteloos een hotelkamer aangeboden om te douchen en om te kleden!

Datum van verblijf: augustus 2019

Dear Saskia5465,

Warmest greetings from Tembo House Hotel & Apartments Zanzibar!

We are delighted to hear that we were able to provide you with a memorable experience at our beautiful and historical beachfront hotel in Stone Town, Zanzibar. We will surely pass on your very kind compliments to our management and staff.

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

2 nachten hier verbleven. Het hotel ligt vrij centraal in de stad nabij de vele winkeltjes in de smalle straatjes en is ook 1 van de slechts 3 hotels die direkt aan het strand liggen. Vlakbij zijn ook de Forodhani Gardens waar s'avonds een food market gehouden wordt met allemaal kleine stalletjes, erg leuk maar let op dat je vooraf duidelijk de prijs afspreekt of wordt "geript".
Tembo hotel heeft erg leuke kamers, allen met een privé terras. Ik weet niet of dit voor elke kamer zo is maar wij hadden een bed dat erg hoog op de poten stond, neem maar minstens dubbele hoogte dan normaal, een (noodzakelijk) opstapje is voorzien. Airco en een ventilator aan plafond, kluisje op de kamer. Omgeven door de gebouwen, centraal in het hotel is een buitenzwembad. Ontbijt is héél uitgebreid en goed. Restaurant kan ik niets over zeggen want niet gegeten. Personeel is er iets stugger dan op andere plekken in Tanzania - Zanzibar. De aangeboren spontaniteit waar je aan gewoon bent ontbreekt. Men is wel (zakelijk) vriendelijk. Ander nadeel is dat men totaal geen alcohol schenkt. Geen drankvergunning zegt men, doch dit lijkt me eerder uit principe zo te zijn, men wil gewoon geen biertje of dergelijke aanbieden ( vanuit islamitische overtuiging ?). Geen nood, net ernaast is een erg leuke bar, bereikbaar via strand. Dan spenderen we ons geld daar maar, ook uit principe.
Vriendelijkheid en gebrek aan een biertje kost hen dus 1 ster in de beoordeling.

Datum van verblijf: augustus 2019
TemboHouseHotel1885, Guest Relations Manager van Tembo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dear VeDa-Belgium,

Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

We zijn twee nachten in dit hotel verbleven. De locatie van het hotel is prachtig: in het centrum van Stone Town en tegelijkertijd aan het strand. De kamers waren minder goed; de douche gaf niet altijd warm water, gaf soms de straal van een brandslang (waardoor de hele badkamer drijfnat was) en gaf soms een slap straaltje. Verder was de kamer (hierdoor) vrij vochtig en kleiner dan verwacht. Ook waren de ramen slecht te sluiten. De bediening in de bar/restaurant was ook vrij traag. Voor een nachtje (of twee) prima om de stad te verkennen, maar persoonlijk zou ik er niet langer blijven.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Onze laatste nacht op Zanzibar hier doorgebracht. Mooi hotel, goed ontbijt en fijne service (ook na het uitchecken). Omdat we een nachtvlucht hadden hebben we nog een dag in Stonetown doorgebracht. Onze bagage kon worden gestald en na het snorkelen hebben we nog gebruik kunnen maken van een vrijgekomen kamer om te douchen en ons op te frissen. s’avonds in alle rust op het terras kunnen wachten op onze taxi.

Datum van verblijf: augustus 2018