7 personen bekijken dit hotel
Travelocity331 US$
Orbitz.com331 US$
getaroom.com472 US$
Beoordeeld op 25 januari 2018

Hotel Paradis is het beste hotel waar ik ooit ben geweest. Super mooie kamers, geweldige locatie, prachtig zwembad,en geweldig goede restaurants. Daarnaast zijn er allerlei mogelijkheden om aan watersporten mee te doen. Kortom GEWELDIG.

Datum van verblijf: januari 2018
Frédérique J, Public Relations Manager van Paradis Beachcomber Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2018

Dear Anke,

We would like to thank you for this nice review and we are glad you took advantage of the hotel facilities.

We look forward to welcome you once again,

Kind Regards,

The Management team

Beoordeeld op 5 juli 2017

Vanaf het moment van inchecken. ( 's ochtends om 09.30u, u kunt de kamer al in,.. geen probleem!) tot aan het vertrek ( u kunt de kamer tot 18.00u blijven gebruiken als u om 18.30u opgehaald wordt) was alles fantastisch.

De kamer prachtig, de servicegerichtheid van het personeel, het eten, de Zuid Afrikaanse wijnen, de cocktails, de golfbaan het strand, de beachbar de handdoek service alles super!!

JE betaalt wat maar dan krijg je ook veel, alles wat je wenst namelijk!!

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 13 juli 2017

Good Morning DrDrums58,

We are glad you found everything fantastic. We try our best to give the guest a room upon arrival and also a late check out depending on the occupancy as we know how exhausting it can be after a long flight. We are glad that the room and the service were up to your expectations and that you made the most of our restaurants, golf and bar. We really hope to see you soon,

The Management Team

Beoordeeld op 11 augustus 2016

We zijn hier onze trip (gezin) door Mauritius begonnen met 4 overnachtingen en HP. Het was in één woord: Fantastisch! Het personeel vriendelijk, de restaurants en kamers prima en de bar in het midden van het resort was heerlijk om 's middags in de ondergaande zon te zitten en van een drankje te genieten.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 mei 2016 via mobiele applicatie

Je voelt je hier direct thuis. Een resort direct aan het strand met alle voorzieningen. Je kan veel watersporten beoefenen die nagenoeg allemaal gratis zijn. Daarnaast beschikt het resort over een schitterende 18 holes par 72 golfbaan.
Er zijn 4 restaurants waaruit een keuze gemaakt kan worden.
De zeer royale kamers op de parterre of 1e etage liggen in kleine gebouwtjes. In de kames ontbreekt het aan niets, doch ze zijn wel wat gedateerd. Vanaf mei 2016 komt er een grote renovatie.
Puntje van kritiek is het gebrek aan voldoende ligbedden aan het strand, die vervolgens nog met badlakens bezet gehouden worden.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 september 2015

Le Paradis is echt een paradijs - zo uitgestrekt en veel recreatie dat het hotel gratis aanbiedt. Heerlijke restaurants, we hadden half pension geboekt. Bij de diverse restaurantjes gegeten alles was top, heerlijke gerechten, de stokbroden waren zo smakelijk lijkt net 'Paris/La France'... Ik heb nog een kookworkshop gevolgd, super geweldig en een boottrip gemaakt. Lieve verkopers aan het strand - ze pushen niet, ik kocht wel een paar parelkettingen - echt mooi - maar ook omdat je de locale verkopers het echt gunnen. Zo relaxt en prachtige resort. We bleven hier 5 nachten en gingen daarna Troux aux Biches Resort noordelijker bij de hoofdstad Port Louis, ook een geweldige prachtige resort.

Kamertip: het terrein is zo groot, je hebt verschillende soorten kamers. Wij hadden een Family villa.
Datum van verblijf: oktober 2014