8 personen bekijken dit hotel
BESPAAR 27 US$
Lol.travel299 US$
Destinia.com318 US$
Beoordeeld op 29 oktober 2019

Wij hebben in Lux Le Morne een fantastische huwelijksreis beleefd. Van het moment dat je in checkt tot je uit checkt is het een beleving waarbij je als gast centraal staat in een wereld van vriendelijkheid-luxe-romantiek. De receptioniste (Justine ) gaf ons een warm onthaal waardoor wij haar ook opzochten indien we bijkomende vragen hadden. Op elke vraag gaf zij een positieve reactie. Niets was teveel of alles kon dit is trouwens ook te merken in heel het hotel aan alle kleine details waar enorm veel aandacht wordt aan besteed. Alle obers,housekeepers,beachboys zijn enorm vriendelijk en er valt gewoon niets negatief over te zeggen. Wij hebben ook een dag besteed met de taxichauffeur van het hotel (ickbal) super vrindelijke persoon en heeft ons een uitstap bezorgt dat we niet snel zullen vergeten. Over het algemeen valt er gewoon niets slecht te zeggen over dit hotel. Ik kan geen minpunt bedenken en als die er zouden zijn ben ik er zeker van dat de staf van het hotel er alles aan doet om dit op te lossen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 september 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn met onze gezin in de zomer van 2018 geweest. Begin augustus. Na een week Dubai kozen wij voor mauritius. En dit was onze eerste keer. En wat waren wij aangenaam verrast.. het was subliem.. zeer kindvriendelijk.. een proper en fijn verblijf.. we hebben hooguit 1 keer een halve middag regen gehad en de rest van onze verblijf alleen maar zon.. zeewater is iets te koud om erin te zwemmen maar dat weerhield niemand eigenlijk.. ontbijt uitgebreide keuze en met diner idem dito.. elke avond een ander thema.. kidsclub was vanaf 3 jaar en ze konden er tot half tien savonds terecht.. het is er bizar mooi.. de zee, strand en ligging. Wij komen zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: oktober 2018
AshokB720, Resort Manager van LUX Le Morne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2019

Dear Madim S,

Thank you for staying with us for your family vacations. It was our greatest pleasure to welcome you and it delights us to see that you enjoyed your stay. At LUX* Le Morne, we've made sure there's always something for the whole family to enjoy.

Our kids club ‘PLAY’ is everything your kids could hope for on an island vacation.

We all look forward to welcome you and your family soon.

Best regards,

Ashok Bhugoo
Resort Manager

Beoordeeld op 1 juli 2019

In Oktober 2017 hebben wij onze huwelijksreis bij Lux Le Morne in mauritius doorgebracht. Het was een geweldige vakantie. Bij aankomst werden we direct in de watten gelegd, het personeel was super vriendelijk en er was bij iedereen altijd een glimlach op het gezicht te zien. Om de dag was er wel een verrassing waar je vrijwillig aan mee kon doen of van kon genieten. De kamer was groot en sfeervol en het hotel is tot in de puntjes verzorgd. Ze laten je direct ontspannen. De zwembaden waren rustig en de zee had de perfecte temperatuur. Ook de excursies zijn een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 januari 2019

Wij hebben Lux le Morne in augustus 2017 mogen bezoeken en dat was een fantastische ervaring.
Vanuit onze fijne kamer (met buitendouche) liepen we zo het strand op waar heerlijke bedjes klaarstaan. Het mooiste stuk strand wat ik heb gezien in Mauritius en waar je heerlijk kunt zwemmen.
Het eten en drinken zowel bij het ontbijt buffet als de beach bar is fantastisch. 's Middags eet je er heerlijk ijs wat altijd vers is en bij Cafe Lux drink je heerlijke koffie. Het hele complex is schoon en ook de kamers worden goed schoongemaakt, zelfs de zeepjes, douchegel en shampoo zijn een genot. Ja het is zeer aan de prijs maar ik vond dit het dubbel en dwars waard.
Zou willen dat ik de mogelijkheid had hier ooit nog een keer terug te komen.

Kamertip: De kamers met uitzicht op zee en buitendouche zijn aan te raden.
Datum van verblijf: augustus 2018
AshokB720, Resort Manager van LUX Le Morne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019

Dear Var_Ren,

Thank you so much for your lovely review. We are delighted that you had a fantastic experience and enjoyed the different facilities of the hotel. Rightly said, we have the most beautiful beach of Mauritius and we are glad that you enjoyed swimming and walking bare foot on the sand.

We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back soon.

Best regards,

Ashok Bhugoo
Resort Manager

Beoordeeld op 20 augustus 2018

We hebben dit hotel enkele dagen bezocht in juni 2018. Niets negatief op aan te merken! Superlekker eten, supertof strand, prachtige kamer, geweldig uitzicht, ... De mensen waren super lief en vriendelijk, zeer behulpzaam en niets was te veel. Als we nog eens naar Mauritius gaan, komen wij hier zeker terug! Een echte aanrader! Top!!!

Datum van verblijf: juni 2018