160 US$
Orbitz.com
Expedia.com160 US$
Booking.com176 US$
Beoordeeld op 15 augustus 2021

Echt een aanrader dit hotel!! Prijs kwaliteitsverhouding absoluut in verhouding. Wij zijn hier verbleven van begin tot midden Augustus en de pandemievoorschriften werden uitstekend nageleefd! Personeel buitengewoon vriendelijk en professioneel ik zou een ieder dit hotel willen aanbevelen zeker voor jonge gezinnen!!

Datum van verblijf: augustus 2021
Oya TOPAL Sherwood Dreams Resort, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Sherwood Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2021

Lieber Gast,

vielen Dank für Ihre Bewertung auf TripAdvisor! Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt rundum zufrieden waren und Ihren Urlaub genießen konnten.

Wir würden uns sehr wünschen, Sie auch ein weiteres Mal bei uns im Sherwood Resorts & Hotels begrüßen zu dürfen.
Sollten Sie Fragen oder Anregungen zum Hotel haben, stehen wir Ihnen jederzeit zur Verfügung!

Freundliche Grüße

Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

Alles was top geregeld in deze tijd, hygiëne was 5*. Personeel 5*. Eten 5*. Locatie, zwembad en de kamers zijn top. Wij hebben 8 dagen genoten en raden dit hotel zeker aan. Je koffers worden bij check in gedesinfecteerd en je krijgt je bad-handoekken in zak. Ze hebben aan alles gedacht! Top

Datum van verblijf: september 2020
Sherwood Resort, Diğer van Sherwood Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Beste Bozyigit,

in naam van het hotel, heel erg bedankt voor de goede beoordeling. We zijn verheugd te lezen dat u een ontspannen vakantie heeft gehad en zouden ons hotel aanbevelen.
We verwelkomen je graag weer!

Voor vragen en suggesties staan wij zeker tot uw beschikking.

Met vriendelijke groeten,

Sherwood Resorts & Hotels CRM Department
crm@sherwoodhotels.com.tr

Beoordeeld op 2 november 2019

Prima eten, goede spa, strand aan het hotel. De barman kent veel Nederlandse woordgrapjes. Glijbanen mooi om volop af te jagen. Voor 1 euro kan je ook snel de lokale bus nemen om te reizen. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2019
guestmngdreams, Konuk İlişkileri Müdürü van Sherwood Dreams Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Dear Guest,
Thank you for your feedback and nice comments ! Your praise is our most important source of motivation.

We are glad to read that you enjoyed your stay and were satisfied with the provided service in here.
We are looking forward to seeing you soon in Sherwood Resorts & Hotels again.

In case, you need further assistance or any questions, please do not hesitate contacting us.

Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, goed en lekker eten en lekkere cocktails. Prima zwembad met glijbanen en leuke andere activiteiten. De bar was wel een beetje vroeg dicht. Maar voor de rest een leuke week gehad.

Datum van verblijf: november 2019

Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Net hotel, minibar is gratis en alles wordt elke dag goed schoongemaakt. Wij hadden helaas wel een zwaar snurkende rus langs ons liggen, dat af en toe wel te overdreven hard ging.. Maar voor de rest hebben we ons elke dag goed kunnen vermaken in de zon met de gratis drankjes. Het eten is prima en is gelukkig ook niet elke dag hetzelfde.

Datum van verblijf: oktober 2019