“Grenzenlos? Troosteloos...”

Grenzenlos Cafe Und Restaurant
Geclassificeerd als nr. 17 van 21 Restaurants in Selfkant
Beschrijving: In het cafe/restaurant "Grenzenlos" kunt u van 9:00 tot 12:00 uur ontbijten tegen eengoede prijs. Of u nu wilt genieten van het uitgebreide ontbijtbuffet of u wilt gewoon een korte koffiepauze nemen na het winkelen in de buurt, in de familiaire sfeer van ons restaurant is iedereen van harte welkom. Graag wijzen wij u ook op onze dagelijks wisselende lunch. Dit sluit aan bij ons ontbijtbuffet. Hierdoor heeft onze creatieve keuken altijd iets lekkers voor u in petto. In de namiddag kunt u genieten van de verschillende soorten koffie, (warme) chocolademelk, thee en van vele andere drankjes. Deze worden geserveerd met een heerlijk stukje taart. Tegen de avond wordt u verwend met heerlijke hapjes van zelfgemaakte hamburgers en vegetarische burgers tot klassieke "currywurst" en schnitzel gerechten vergezeld door verschillende verse salades. Wij verheugen ons op uw bezoek!
15 maart 2020 beoordeeld

Grenzenlos? Troosteloos....Schnitzels van de Aldi, in dressing verzopen "salade" met slappe komkommer...om over het ziekenhuissoepje vooraf maar niet te spreken. Dat alles in een sfeerloos restaurant in een sfeerloze omgeving.

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ff vlug een schnitzel eten , weinig tijd.
Restaurant netjes , maar gezellig ???? Eten werd vlug opgediend , schnitzel oke . Voor onze toepassing “ geen zin om te koken “ was het oke Punt.

Datum van bezoek: februari 2020
23 januari 2020 beoordeeld

Wij zijn hier komen eten nadat de vorige keer best meeviel. Deze keer dus niet. Salad was prima, lekker. Maar toen de maaltijd aan tafel kwam en ik mijn eerste hap nam, was het raak. Kip was niet gaar en slechte kwaliteit. Ik heb het gemeld zonder vergoeding of een oplossing, zonder excuses aangeboden. De sinaaassaus was trouwens ook niet lekker, veel te veel op en te zoet, maar Dat is natuurlijk Naar smaak. Maar niet goed bereide kip is niet OK.

Datum van bezoek: januari 2020
16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor dit geld maar zonder voucher waren we goedkoper uit geweest omdat er sommige geen soep of nagerecht wilde
Het personeel is erg vriendelijk dit maakt de ongezellige omgeving weer goed
De vlg keer gaan we bij de snackbar om de hoek een schnitzel eten

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld

Hoezo goed eten nou heb al in een frituur veel beter gegeten.
Vraag mij af wat ze met de slechte recensies doen ?
Doen ze er wel wat aan om de kwaliteit te verbeteren.
Betere kwaliteit meer mensen in de zaak.

Groetjes John

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Grenzenlos Cafe Und Restaurant bekeken, bekeken ook

Sittard, Limburg

In Grenzenlos Cafe Und Restaurant geweest? Deel je ervaringen!