“Smullen!”
Beoordeling van Eisparadies Penners

Eisparadies Penners
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Selfkant
15 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk ijs in Duitse porties voor weinig geld. Het zit daar niet voor niets altijd vol....hoewel je er ondanks de drukte nooit lang hoeft te wachten!

Datum van bezoek: september 2019

6 november 2019 beoordeeld

Zeker als je met kinderen gaat is het hier ideaal door de kleine speeltuin en de ouders kunnen een oogje in het zeil houden.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 oktober 2019 beoordeeld

mooie locatie zeer mooi met al die bloemen geeft een romantische look. Zeer veel tafels. Ik vind zelf dat het iets is achteruit gegaan dan voorheen, Veel mogelijkheden en de prijs valt wel mee,

Datum van bezoek: mei 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor het eerst hier een ijs gaan eten, coupe bosbessen en coupe amarena.
Ik moet zeggen voor de prijs een behoorlijke grote coupe, jammer dat deze alleen gevuld waren met vanille ijs, hierdoor geen bijzondere coupe, was dus uiteindelijk een tegenvaller, volgende keer gaan we weer gewoon naar de Graasboer.
Jammer

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier al vaak geweest maar de bediening blijf ik minder vinden. Een keer zelfs 20 minuten gewacht en nadat we zelf maar naar de bediening liepen omdat zwaaien geen zin had eindelijk kunnen bestellen terwijl het niet heel druk meer was.

Water voor de hond gevraagd en nooit gekregen. Spaghetti ijs was amper spaghetti te noemen.

Over het algemeen is de smaak van het ijs goed. Je hebt heel veel keuze en het is niet heel duur.

De coupes zijn erg groot, maar je kan ook een kleinere coupe vragen.

Kortom zeker de moeite waard maar ze moeten echt aan de bediening werken.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Eisparadies Penners bekeken, bekeken ook

Selfkant, Noord-Rijnland-Westfalen

In Eisparadies Penners geweest? Deel je ervaringen!