Beoordeeld op 3 mei 2017

Kamers zeer netjes! Badkamer zeer proper, gezellige, knusse bar, dito restaurant. Vriendelijke gastvrouw!
Onze fietsen werden zonder problemen binnen gestald, mooie streek om te fietsen.
We komen volgend jaar terug :-)

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

Vooraf via Internet gezocht naar een restaurant net over de grens niet ver van ons vakantieadres in Limburg.
Vanwege de goede beoordelingen kwamen we bij Gasthof Peters terecht. De ontvangst door frau Peters is allerhartelijkst en de keuze van de kaart enorm. Wij hebben echt genoten van de smakelijke gerechten en de prijs/kwaliteitverhouding is prima in orde. De inrichting van het restaurant heeft een historische uitstraling en desgewenst krijgt men er ook een mondelinge toelichting bij. Wij vonden het erg smakelijk en gezellig en komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

De uitstraling en de sfeer is heel erg leuk.
Het eten was echter maar gemiddeld. Niet echt verse produkten.
Veel pees in één van de stukken vlees waardoor dit terug ging naar de keuken. Andere bord bleef gewoon staan waardoor je allebei apart aan het eten was,

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 25 december 2015 via mobiele applicatie

Heel goed gegeten. Kerstdiner van 6 gangen. Lekker en gezellig. Kwaliteit goed.
Eten goed en voldoende keuze in het menu.
Onbeperkt drinken uit geselecteerde dranken goed verzorgd.
Vriendelijke twee talige bediening.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 16 december 2014

We hadden dit hotel gekozen omdat het tussen Valkenburg en Düsseldorf ligt voor de kerstmarkten.
We zijn bij het hotel heel goed ontvangen door vriendelijke mensen, Sofia kan gewoon Nederlands praten dus dat is ook wel makkelijk. Na binnenkomst liet ze eerst de kamers zien en die waren super. Hele grote kamers en super schoon de badkamer, bedden alles was eigenlijk goed. In de grote slaapkamer staat een bank met tv en tafel zodat je daar in de avond nog even kan zitten.

Sofia vroeg gelijk hoe laat we de volgende ochtend het ontbijt beneden geserveerd wilde hebben. De volgende ochtend stipt 9 uur stond er een lekker ontbijt klaar. (zie foto's)

Datum van verblijf: december 2014