“Verrassend ”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Restaurants in Selfkant
Prijsklasse: € 10 - € 18
21 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons de eerste keer uit eten in fit restaurant. Wij hadden een Olympia schotel dit was een flinke portie en erg lekker. De bediening was erg vlot en vriendelijk. Wij komen zeker snel terug 👍🏼

Datum van bezoek: mei 2022

23 oktober 2021 beoordeeld

Na jaren geleden hier al eens te zijn geweest zijn we weer eens terug gegaan. Restaurant heeft een kleine metamorfose ondergaan zo te zien. Eten was heerlijk en prijzen zijn oké, voor hetgeen wat je krijgt. We waren met vijf personen, de nagerechten duurden erg lang. Voor één person zelfs zolang dat iedereen al alles op had. Personeel mag ook wat vriendelijker.

Datum van bezoek: oktober 2021
19 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, eten is prima, vlees iets te gezouten. De akoestiek is verschrikkelijk, je verstaat elkaar niet doordat alles doorklinkt. Gordijnen zouden zeker helpen. Prijzen zijn goed in vergelijk wat je krijgt.

Datum van bezoek: september 2021
11 september 2021 beoordeeld

De kwaliteit van het eten is prima, de bediening is vriendelijk en goed, maar de akoustiek van de ruimte is ontzettend slecht. Zoveel herrie van gasten aan andere tafels dat je aan je eigen tafel nauwelijks nog een gesprek kunt voeren. Daarnaast zijn de stoelen niet comfortabel en aan de smalle kant.

Datum van bezoek: september 2021
20 juni 2021 beoordeeld

Ontzettend lekkere gerechten en goed. De sfeer is heel prettig en relaxed. De bediening is ook prima.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Olympia bekeken, bekeken ook

Selfkant, Noord-Rijnland-Westfalen

In Olympia geweest? Deel je ervaringen!