22 mei 2017 beoordeeld

De bungalows liggen als sneeuw langs de bergwand (terrasbouw!). Het uitzicht op de Caldera is gewoon prachtig. De kamers zijn sober ingericht. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit van het eten is goed. Enkel het bier vonden wij te duur.
Het hotel ligt op 20 min. stappen van Fira; maar men kan de gratis shuttle nemen (duur van de rit ongeveer 5 minuten).
In het hotel is er geen lift beschikbaar. De valiezen worden door mannen op de schouder langs de steile trappen naar beneden gedragen. Misschien een aandachtspunt bij het inpakken :-)

Kamertip: De kamers die aan het zwembad liggen, bieden minder privacy.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
CALDERA COLLECT... C, Γενικός Διευθυντής van Volcano View Hotel Santorini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2017

Dear Guest ,

Sometimes it’s the little details that matter. We are glad you noticed the effort we put in to perpetual improvement so that we can make your stay the best it can be.

Thank you for taking the time to share your thoughts with us. Your efforts will help countless travelers decide how and where they will spend their next vacation.

2 oktober 2016 beoordeeld

We hadden heel wat verwacht van dit hotel en ja, het was gewoonweg schitterend. Onze kamer was heel goed ingericht, groot bed met heel goeie matras, knappe inloop-douche, adembenemend zicht vanuit onze kamer, leuk terras, vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant, lekker ontbijt, waar je ook stond, altijd een prachtig zicht op de Caldera, kortom een hotel om nooit te vergeten. Een echte aanrader en als je alle prijzen in Santorini vergelijkt.. nog enigszins betaalbaar ook. Als we ooit terugkeren... ja dan zeker naar dit hotel!

Kamertip: Zo hoog mogelijk kiezen want veel trappen...
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
CALDERA COLLECT... C, Γενικός Διευθυντής van Volcano View Hotel Santorini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2016

29 juli 2016 beoordeeld

Supermooi hotel met 84 kamers. Vanop je kamer, het zwembad en het restaurant heb je een onvergetelijk zicht op de Caldera en de Sunset.
De kamers zijn zeer netjes en handdoeken worden meerdere keren per dag vervangen.
Supervriendelijk en zeer behulpzaam personeel aan de receptie, in het restaurant en aan de pool bar.
Zowel het ontbijt, de lunch aan het zwembad als het a la carte restaurant zijn zeer verzorgd.
Een echte aanrader!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
CALDERA COLLECT... C, Γενικός Διευθυντής van Volcano View Hotel Santorini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel met een uniek uitzicht. Een aanrader om echt terug jezelf te worden.
Kan het best geloven dat hier ooit de stad Atlantis heeft gestaan
Vlotte vriendelijke goeie service, zeer behulpzaam. Het hotel is beetje afgelegen, waardoor het rustige effect wordt gecreëerd, maar als je dat wenst ben je met de shuttle in no-time heen en terug naar Fira.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
11 juli 2016 beoordeeld

Supermooi kleinschalig hotel met 84 kamers. Het zicht vanuit je kamer is onvergetelijk! Je staat op en gaat slapen met een wow moment! Kamers zijn klein maar netjes, badkamer ook, heel proper. Supervriendelijk personeel aan de receptie en het restaurant. 3 kleine zwembaden maar mooi weeral met een prachtig zicht op de caldera! Een aanrader!!

Verbleef: juli 2016
CALDERA COLLECT... C, Γενικός Διευθυντής van Volcano View Hotel Santorini, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2016

Dear Guest,

We appreciate your feedback and are humbled by your kind accolades.

The entire team works very hard to make sure you have the best holiday possible and we strive to improve continuously.

We look forward to seeing you again soon.

Best Regards,