Adamant Suites(Fira)
534 US$
  • Inclusief ontbijt
Santorini Mesotopos(Fira)(Heel veel waar voor je geld!)
236 US$
426 US$
299 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 369 US$ per nacht.

Atlantis Hotel(Fira)(Heel veel waar voor je geld!)
347 US$
325 US$
  • Zwembad
Antonia Apartments(Fira)(Heel veel waar voor je geld!)
86 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 97 US$ per nacht.

629 US$
550 US$
621 US$
570 US$
Travelocity
1.484 US$
1.267 US$
18 juli 2015 beoordeeld

We mochten kiezen uit 2 standaard kamers en hebben gekozen voor de enige kamer met eigen terras en ligbedden. Deze lag vlak boven het zwembad. Dit betekent wel erg veel trappen lopen. Vanaf onze kamer naar receptie: 74 treden. Vanaf receptie tot uitgang ongeveer 40 treden.
Het uitzicht vanaf het terras is overweldigend.
Het personeel was erg vriendelijk. Wilde alles voor je doen.
Echter de badkamer was erg gedateerd met erg kleine douchebak.

Kamertip: Alle kamers hebben goed uitzicht. Er is geen lift. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
16 september 2013 beoordeeld

In tzekos hadden wij een zeer rustige kamer (001) direct boven het zwembad. Erg handig als je voor zonsondergang nog iets wil bestellen. Het uitzicht is, zoals verwacht mag worden van de hotels in Thira, geweldig. Je kijkt direct uit op het vulkaaneiland. De service is gewoon prima. Men is erg behulpzaam. Ons respect gaat uit naar de koffersjouwers. Vanaf beneden aan de weg is het zo'n 100 meter naar boven over klinkers naar de receptie en dan weer zo'n 60 treden naar onze kamer naar beneden (en weer omhoog) En dat doet hij sneller dan wij met onze handbagage! Het ontbijtbuffet is prima, doch enigszins beperkt voor een vier sterren hotel. De inrichting van de kamers is prima, de douche is functioneel maar erg klein. De airco is erg stil, wat prettig is. Voor ons een goede uitvalsbasis om Santorini te ontdekken, al moet ik wel zeggen dat het trappenlopen na enkele dagen gaat vervelen :-)

Verbleef: september 2013, reisde met een partner
3 weken geleden beoordeeld