“Perfecte service en uniek kader”
Beoordeling van Dormy House

Dormy House
Een tafel reserveren
Bookatable
Geclassificeerd als nr. 8 van 40 Restaurants in Etretat
17 maart 2020 beoordeeld

De Chef maakt élke dag een nieuwe menukaart, iemand die dus niet meedoet met de touristtraps waar Etretat voor bekend staat. Bovendien vers en de schikking op de borden, en de borden zelf ook, mooi uitgekozen. Bovendien mooi uitzicht op de baai van Etretat.

Datum van bezoek: april 2019

31 oktober 2019 beoordeeld

Slechts 1 nacht doorgebracht in dit mooie hotel. Fijne kamer, heerlijk ontbijt, goeie ligging en super mooi uitzicht. Vanuit hier kun je super mooi wandelen en fotograferen. Voor onze de perfecte uitvalshoek om de D-day stranden te bezoeken. Erg vriendelijk personeel en normale prijzen. Geen enkel slecht woord over dit hotel/restaurant.

Datum van bezoek: oktober 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Lekker gegeten en zeer vlotte service. Mooi uitzicht op de zee. Mooie kaart met voor elk wat wils. De moeite

Datum van bezoek: augustus 2019
24 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen in Étretat hebben wij kunnen genieten van een fantastische wandeling zijdelings de krijtrotsen. Vervolgens heeft dit restaurant ons pad gekruist en zijn wij super ontvangen! De bediening was uitermate goed terecht gekomen in dit lekkere restaurant. Een tafel met uitzicht op de zee en de krijtrotsen. Een heerlijke menu genomen voor een goede prijs-kwaliteit. De reden waarom wij geen 5/5 kunnen geven ligt hem aan het feit dat de escargots niet goed gekuist waren. Verder hebben wij dit restaurant kunnen beoordelen als voortreffelijk!

Datum van bezoek: november 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten
Prijs kwaliteit in orde op menu basis
Zeer vriendelijk personeel
Restaurant heeft een mooi uitzicht op etretat en de oceaan

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Dormy House bekeken, bekeken ook

Etretat, Seine-Maritime

In Dormy House geweest? Deel je ervaringen!