Beoordeeld op 5 mei 2019

Heel mooi gelegen, prachtig en stijlvol terras met zwembad . Kamers zijn comfortabel met groot eigen terras. Deskundige drives in een mooi gebied. Het eten is heel erg goed, rekening houdend met wensen en allergieën !

Datum van verblijf: maart 2019
PRManage, Manager van Fifty Seven Waterberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Beste nvanree,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons eigendom te beoordelen. Bedankt voor de feedback die we op prijs stellen. Uw bedrijf wordt gewaardeerd en we kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen.

Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

3 nachten hier doorgebracht,veel te weinig.
Geweldig ontvangst, mooie lodge met uitzicht op de poel.
Heerlijk eten terwijl de chef kok er niet eens was. Al het personeel was heel attent en zorgzaam.
De game drives waren ook geweldig, heel veel dieren gezien.
Simon was heel geduldig en nam er ruim de tijd voor om de dieren te vinden en te aanschouwen, hij wist er ook heel veel over te vertellen. Kortom wij hebben hier een super leuke tijd gehad en willen zeker nog n keer terug.
Thanks Simon & team

Datum van verblijf: april 2019

Beste Wil H,

Beoordeeld op 15 maart 2019

De accommodatie van Waterberg 57 is ruim, goed ingedeeld en van vele gemakken voorzien. De huisjes zijn met 80m2 ruim bemeten, een goede badkamer en ook overigens goed ingericht; geen overmatige luxe, maar een Nespresso-machine op de kamer, twee ligbedden op het ruime terras en een jacuzzi (defect, maar beperkt wel bruikbaar). Het hoofdgebouw is ruim, met zwembad en ligstoelen.
We kwamen hier in de eerste plaats voor de safaris, maar dat is een eind rijden en heel veel dieren zijn schaars of zelfs afwezig. Andere parken hebben meer te bieden voor een meer realistische prijs.
In de keuken lopen 'too many chefs' met veel te weinig kennis: een goed gerecht kwam soms op tafel, maar elk menu was een samenraapsel van niet passende gerechten. Met onze medegasten - gezien leeftijd en budget een beetje kenners - hadden met ons en vrienden elders een eensgezind oordeel: niet aan de maat. Zelfs het ontbijt zag er iedere dag anders uit. Champagne bij aankomst is aardig, maar een onnodig gebaar. Een diner op het eigen terras van het huisje, bedoeld als verrassing, vindt niet iedereen even leuk. Een gevuld bad is onnodige waterverspilling voor wie na de Kaap een snelle douche gewend is.
Ook overigens is er helaas nog wel wat aan te merken. Handdoeken worden niet vervangen en de staat van onderhoud is soms achterstallig. We deden vijf safari's en zagen eigenlijk niet heel veel bijzonders. Irritant is, dat de huisjes kennelijk vaak leeg staan: aan RSA-residents worden maandelijks aanbiedingen gedaan, die voor buitenlanders niet mogelijk zijn. De reisagent van Waterberg57 is niet communicatief en slordig. We hebben niet drie dagen zitten kniezen, hebben ons afgevraagd of de 'indemnity' wel houdbaar is: beslist niet. De prijs van het verblijf is excessief, niet te rechtvaardigen. De mensen vonden wij aardig, maar ze moeten nog wel veel leren.

Kamertip: De vijf huisjes liggen allemaal schitterend
Datum van verblijf: maart 2019
PRManage, Manager van Fifty Seven Waterberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Beste Jan D,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven na je recente verblijf bij ons. We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken en onze excuses aanbieden voor het niet prettig bij ons blijven. We nemen alle beoordelingen zeer serieus en een beoordeling als de uwe helpt ons om ons te verbeteren op de gebieden die we nog steeds missen. De problemen die u in uw beoordeling hebt genoemd, zijn bij de verschillende afdelingen behandeld om te voorkomen dat soortgelijke problemen zich opnieuw voordoen. We streven ernaar om onze gasten continu de best mogelijke service en faciliteiten te bieden.

Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Wauw wauw wauw geen woorden voor wat is het hier mooi en schoon, en een kok die je het liefst voor altijd wil blijven houden.

Zeer Mooi kleinschalige (5) lodges midden in het park waar je eigenlijk soort privé verblijf heb. Kamers ruim en erg mooi met uitzicht over het park.

Het Team is grandioos complimenten!

De game drives zijn om 6 uur smorgens en 1600 uur smiddags en duren 3 uur. Genoeg tijd dus om wild te spotten.

Twijfel je? Niet doen je krijgt er zeker geen spijt van!

Datum van verblijf: september 2018
PRManage, Manager van Fifty Seven Waterberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Beste Michael D,

We waarderen uw uitstekende beoordeling - hartelijk dank en voor het aanbevelen van ons. We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je ervaring met ons. Uw feedback wordt doorgegeven aan het team en bedankt voor uw bedrijf; we kijken er naar uit om weer welkom te zijn.

The 57Waterberg Team

Beoordeeld op 13 december 2017

Zeer gastvrij ontvangen met vonkelwijn en een welkomsdrankje.
De kamers zijn fantastisch, ruim, schoon, rustig, goede bedden en van alle gemakken voorzien. Mooie badkamer.
Aan het eten wordt veel aandacht besteed, het is erg lekker.
En heel belangrijk: lange gamedrives met een ranger die echt zijn uiterste best doet om je heel veel wild te laten zien (hetgaan in ons geval zeer goed gelukt is!)

Kamertip: er zijn maar 5 lodges (dus in totaal max. 10 gasten) die allemaal gelijk zijn. Ligging is overal rustig.
Datum van verblijf: november 2017
PRManage, Manager van Fifty Seven Waterberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2017

Beste sandra b,

Bedankt voor het beoordelen van de volledige Five Stars en voor het nemen van de tijd om een recensie te schrijven. Uw opmerkingen worden doorgegeven aan het team en worden zeer op prijs gesteld.

Bedankt dat je onze vestiging en je waardevolle ondersteuning en business hebt gekozen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Beste wensen,