Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Na een lange transfer word je beloond met een verblijf in dit kleine paradijs ! Combineer een authentiek kleinschalig hotelletje, charmante en prachtig uitgeruste bungalows, met een mooie tuin, prachtig zicht op de mangrove. Voeg daar nog een verfijnde keuken, zeer persoonlijke service en vriendelijkheid aan toe en je wil er niet meer weg. Bedankt aan alle medewerkers om elke dag met heel veel plezier ons verblijf top te maken! Lekker gegeten en bovenal ook genoten van de stilte, de natuur, de fijne excursies. We hebben een volledige week de streek kunnen verkennen en dit met prima lokale gidsen. Een wandeling door het centrum van toubacouta, een boottocht door de mangrove naar het schelpeneiland en vogeleiland, een bezoek aan plage d'or, fathala park... stuk voor stuk aanraders !

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Een klein paradijs temidden unesco werelderfgoed. Het hotel heeft respect voor, en leeft in symbiose met de lokale bevolking die erin slaagt elke uitstap onvergetelijk te maken, voor een eerlijke prijs. verwacht hier geen tv of buffet, wel genieten van lokale gerechten met liefde geserveerd.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017

Een waar paradijs voor natuur en vogelspotters, vissen op de sine saloum, met een bootje naar een ile parady varen waar je kan overnachten in een hut op het strand, zalig
We hebben er heel goed verwent geweest van de kok, we waren toen met zn 8 ten en konden kiezen wat we wilden eten. De senegalezen zijn zalige mensen .

Kamertip: Alle kamers zijn dezelfde , het zijn airco afrikaanse hutjes , met badkamer
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 5 februari 2017

we reizen regelmatig en zijn dus al in veel hotels geweest, maar dan is dit toch een buitenbeentje ! zowel de kamer, de service, het eten, de tuin, de natuur en de omgeving zijn fantastisch. Het is als thuiskomen in een hotel, waar je al jaren komt, je voelt je klant en vriend, men is hier op alle mogelijke manieren bekommerd om u.
De uitstappen die je kan doen in de prachtige natuur en dorpen zijn zeer goed, je wil telkens direct een volgende uitstap doen en er zijn er véél..Laat je vooral niet afschrikken door de verre afstand, een nieuwe luchthaven onder Dakar is bijna klaar, een grote weg naar Toubacouta werd goed geasfalteerd en de goeie transfer van het hotel zelf wordt dus steeds korter, nog zo'n 4 uur en onderweg zie je al veel echt afrikaanse taferelen !!! wij gaan ooit zeker terug !

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 9 januari 2017

We waren daar in de maand december 2017, zeer vriendelijk hotelpersoneel. Als het ware een paradijs. Super goed eten en indien je andere wensen hebt wordt dit met plezier voldaan. Goede gelegenheden om uitstappen te doen in de prachtige natuur.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: De boomhut is een aanrader
Datum van verblijf: december 2016