Beoordeeld op 13 maart 2017

Een waar paradijs voor natuur en vogelspotters, vissen op de sine saloum, met een bootje naar een ile parady varen waar je kan overnachten in een hut op het strand, zalig
We hebben er heel goed verwent geweest van de kok, we waren toen met zn 8 ten en konden kiezen wat we wilden eten. De senegalezen zijn zalige mensen .

Kamertip: Alle kamers zijn dezelfde , het zijn airco afrikaanse hutjes , met badkamer
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 5 februari 2017

we reizen regelmatig en zijn dus al in veel hotels geweest, maar dan is dit toch een buitenbeentje ! zowel de kamer, de service, het eten, de tuin, de natuur en de omgeving zijn fantastisch. Het is als thuiskomen in een hotel, waar je al jaren komt, je voelt je klant en vriend, men is hier op alle mogelijke manieren bekommerd om u.
De uitstappen die je kan doen in de prachtige natuur en dorpen zijn zeer goed, je wil telkens direct een volgende uitstap doen en er zijn er véél..Laat je vooral niet afschrikken door de verre afstand, een nieuwe luchthaven onder Dakar is bijna klaar, een grote weg naar Toubacouta werd goed geasfalteerd en de goeie transfer van het hotel zelf wordt dus steeds korter, nog zo'n 4 uur en onderweg zie je al veel echt afrikaanse taferelen !!! wij gaan ooit zeker terug !

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 9 januari 2017

We waren daar in de maand december 2017, zeer vriendelijk hotelpersoneel. Als het ware een paradijs. Super goed eten en indien je andere wensen hebt wordt dit met plezier voldaan. Goede gelegenheden om uitstappen te doen in de prachtige natuur.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: De boomhut is een aanrader
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 25 november 2016

heel rustig, mooi uitzicht, heel vriendelijk en heel netjes, je kunt er veschillende excursies doen, jammer geen douchegel en shampoo in de badkamer,de desserts zijn overheerlijk complimenten aan de chef

Kamertip: kamers op een hoek kiezen of de boomhut kamer is ook super maar heel duur
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016

In de kamer heb je alles wat je nodig hebt. De vriendelijkheid en hulpvaardigheid waar je mee omringd word is fantastisch. De stilte, rust en de natuur zijn overweldigend. Fantastische keuken. De mensen in het dorp zijn aangename en vriendelijke mensen.
Voor mij voelt het als thuis komen iedere keer ik daar kom. Hopelijk mag ik deze fantastische plaats nog dikwijls bezoeken.
Linda & Frits

Datum van verblijf: november 2015