“Leuk restaurant”
Beoordeling van Nautilus - Restaurante Bar

Nautilus - Restaurante Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 54 Restaurants in Mindelo
14 maart 2020 beoordeeld

Fantastisch lekker en leuke bediening, zeker Felix. Prachtige muziek, unieke locatie. We zijn al 3 keer geweest en komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede gevarieerde kaart, heerlijke toetjes, lekkere wijn en heel vriendelijke bediening. Je kunt zowel op de binnenplaats zitten als binnen en er is vaak levende muziek.

Datum van bezoek: maart 2020
Luca Massimo B, Gerente van Nautilus - Restaurante Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Thank you for your evaluation, Nautilus offers a patio for dining under the stars and a inner hall for dining in the historical building of the Royal Customs Store (1875)...

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een zeer goede prijs/kwaliteit. Verder geniet je van een aangename bediening met steeds een leuk entertainment van live optredens.

Datum van bezoek: februari 2020
1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk! We hebben eerst wat voorgerechten genomen, daarna een spies met kip. Beide erg lekker en goed.
Ook werden we met veel humor geholpen door Jacira! Super gezellig!

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor een prima prijs!
Vlees stok was heerlijk! Heerlijk glas rode wijn.
Ga zeker nog eens terug

Datum van bezoek: januari 2020
Luca Massimo B, Gerente van Nautilus - Restaurante Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Dear Madam, it is a pleasure to receive such an enthusiastic comment, thank you very much from the whole staff and from me personally !

Reizigers die Nautilus - Restaurante Bar bekeken, bekeken ook

Mindelo, São Vicente
Mindelo, São Vicente

In Nautilus - Restaurante Bar geweest? Deel je ervaringen!