Viveiro, Botanical Garden & Zoo di Terra

Beoordeeld op 22 december 2019
edv2013
Brielle, Nederland
via mobiele applicatie
Bij de ingang veel palmbomen

Beoordeeld op 13 oktober 2019
Mary-Ann D
Leopoldsburg, België
Lees alle 691 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Sal
vanaf 41,11 US$
vanaf 34,56 US$
Manege
265 beoordelingen
vanaf 57,60 US$
vanaf 35,98 US$
Beoordeeld op 20 februari 2020

In relatie tot de natuur van het eiland is deze (dieren)tuin een welkome afwisseling. Hoewel de omvang en aanwezige dieren niet te vergelijken zijn met datgene wat wij in West-Europa gewend zijn, wordt hier met beperkte middelen toch een aangename ongeving gecreeerd.
Leuk voor een paar uurtjes.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Mooie tuin met diverse dieren vooral mooie vogeltjes. En veel planten en bomen. Cactus en vetplantentuin. Aardig personeel
Veel te zien zeker 2 uur rond gelopen.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2019

De botanische tuin wordt ook aangeboden in de eilandtoer die een halve dag duurt, waarbij je ook vissersdorpje, zoutvlakte en fata morgana bezoekt.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier genoten, je kan zien dat hier met veel passie en energie wordt gewerkt aan een mooie botanische tuin. Tevens kan je hier mooie lokale dieren bekijken, deze worden super verzorgd. Fijne bar om wat te drinken en leuk om een uur of wat te vertoeven.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019

Ik vond het wel een hele mooie tuin om te bezoeken en me ook goed vermaakt (er tegenover zit nog OSPA een honden en katten opvangcentrum wat ook de moeite waard is om (als je dierenvriend bent) heen te gaan en dieren te knuffelen en om hen te helpen met honden laten wandelen en/of eten geven etc. Enfin de botanische tuinen hebben wij met eilandtour gedaan en ik zit in een rolstoel en het is lopen op grind! Dus als je in een rolstoel door het grind moet,nou laat ik het zo zeggen,mijn man kreeg een staande ovatie van onze groep en werd overal bij geholpen zodat we wat konden zien,maar in de hitte van Sal was het voor hem echt gewoon niet te doen...Dus aanrader voor gewone touristen die niet op eilandtour hier geweest zijn,of niet op eiland tour willen,maar niet als je met rollator of krukken of rolstoel bent helaas.

Datum van activiteit: mei 2019
Viveiro-CaboVerde, Manager van Viveiro, Botanical Garden & Zoo di Terra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Dear Monique,
You are right: it is complicated with wheelchair!
We are very sorry about that, and we’re trying to find the best options to help in those cases.
We know there are companies now renting big wheels wheelchairs : we might have to buy or rent some!
Thank you for the feedback!

Paola