Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (6.966)
Beoordelingen filteren
6.966 resultaten
Waardering van reizigers
3.251
2.082
975
390
268
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.251
2.082
975
390
268
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 6.966 beoordelingen
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Zeer netjes ontvangen bij de receptie. Wij hadden de jr. suite the level geboekt. Zeer nette grote kamer. (Zijn gewoon 2 standaard kamers samengevoegd). Minpuntje voor ons was t vrij smalle bed. Het resort zelf ziet er verzorgd en netjes uit. Vriendelijk personeel. Alleen kan t wel voorkomen dat als je om iets vraagt dat je dat moet herhalen. Overal nette bedjes die zoals bij elk ander all-in resortS’morgens al gereserveerd worden door handdoekjes leggers. Dus mijn advies dit zelf ook doen. Bij t private de level zwembad hebben ze kussens op de bedjes die toch al wel een tijdje aan vervanging toe zijn. Goed insmeren want de zon is heet alleen door het briesje merk je hier niets van. Er zijn allemaal restaurantjes over t hele resort waar je s’ochtends voor moet reserveren ook al is er plek zat. Ontbijt/lunch/diner zijn goed verzorgd is allemaal een beetje basic maar verder wel goed. Als je wat meer rust en privacy wil is de level upgrade wel een aanrader. Er is elke avond wel iets van live muziek. Als je nog niet geboekt hebt zou ik ook zeker even kijken bij t melia llana dit is t resort er direct naast. Wij hebben hier even rondgelopen en dit ziet er veel nieuwer en mooier uit.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 215ruuds
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, Gerente geral van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Dear 215ruuds,

Thank you for choosing Melia Dunas for your recent holidays in the beautiful and windy Ilha do Sal.

We have shared your comments with the correspondent departments as our main goal is to make sure our guests feel home when they visit us. We are glad to know your overall experience with us was and, we do hope, it was the first of a serie.

Again, thank you for your contribution!

Best regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 maart 2020

Ruime kamers, met frigo, safe en koffieapparaat. Alles netjes. Ruim zwembad en rustig. Geen gereserveerde stoelen zoals in veel andere hotels. Verschillende bars en mogelijkheid om in 4 restaurants à la carte te eten. Eten in hoofdrestaurant was top. Enorme keuze en veel variatie, hoewel alles moet worden geïmporteerd. Vriendelijk personeel dat enorm zijn best doet. Sal is ook enorm geëvolueerd. Wij weren er 10 jaar eerder ook. Een aanrader nu: het eiland verkennen met elektrische fiets.

Kamertip: Volgens mij liggen de beste (rustige) kamers niet in het hoofdgebouw, maar achterzijde boulevard.
Datum van verblijf: februari 2020
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Luc M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, Gerente geral van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Dear Luc M,

Thank you for choosing us for your stay-over in the beautiful Island Sal and for sharing your comments regarding your last Experience in Melia Dunas.

We are glad to know you enjoyed every moment of it and we truly hope to have another chance to welcome you back very soon. As you said the island has improved a lot and won’t stop, so stay tuned!

Again thank you for your kind words and contribution in TripAdvisor.

Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 december 2019

Wij komen hier zo graag terug dat we bijna familie geworden zijn in dit prachtige domein in het zonnige Sal. Het domein is piekfijn verzorgd en het personeel doet haar uiterste best. Hier komen toeristen met verschillende culturen en eetgewoonten en de keuken doet haar uiterste best om voor ieders smaak te voldoen. De "staff" wordt heel hard getraind en werkt vele uren, laat in de nacht heel vroeg s'morgens. Ze worden met busjes naar en van het hotel gebracht, de meeste wonen in Espargos. De levensstandaard gaat er goed op vooruit, het gouvernement investeert veel in medische verzorging, onderwijs en woning. Vergeet niet dat ook alles hier ingevoerd wordt, het eiland heeft zelf geen landbouw of fruitteelt. Geniet hier van een zorgeloze vakantie, de zon, de vriendelijkheid van de bevolking en leer wat van hun prachtige cultuur!

Datum van verblijf: december 2019
Bedank Guy P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, General Manager van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Dear Guy P,

We would like to thank you very much for selecting our hotel Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holiday. At the same time, we would like to thank you for taking the time to tell us about your experience in our hotel.

It is very valuable and enjoyable for us to know that you have enjoyed your stay with us; Rest assured that we have passed your comments and reviews to our various hotel departments. Only through the dedication, the motivation and the motivation of our employees do we achieve our goal - the absolute satisfaction of our guests.

We hope that soon we will have the pleasure of welcoming you to your second home.

Best regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2019

We boekten een kamer in Melia Dunas hotel, maar bij aankomst hoorden we dat het hotel volgeboekt was. Als compensatie kregen we een "gelijkaardige" kamer in Melia Sol en bandjes voor in beide hotels te eten. Nu, de kamer die we hebben is kaal en totaal niet gezellig, de douche deed het niet, maar dat hebben ze wel snel opgelost. Als je gaat zien naar de prijzen van beide hotels is het echt geen gelijkaardige kamer, en dat stoort me wel. Die dubbele bandjes maakt het echt niet goed. We hebben al gevraagd om een andere kamer te kunnen krijgen maar daar krijgen we een dikke nee in, die bandjes moet alles goedmaken. Als je dan toch iets goed wil.maken met bandjes te geven, geef dan tenminste de levelbandjes, upgrade van service. Of zorg er gewoon voor dat je de kamers kan geven die geboekt worden. Een afgeleefd bad en een enkele wastafel kan in mijn ogen niet als je betaald voor een 5 sterren hotel.
Nu gaan we ons er proberen niet druk meer in te maken en de volgende 10 dagen nog te genieten van ons verlof.
Hoop toch nog op een tegemoetkoming van de hotelmanager.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank TanjaB872
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, General Manager van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Dear TanjaB872,

Thank you for having chosen Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time to write a review while still at the hotel.

The comments and evaluations of our guests are very important to us. Even if these are not always positive for us. We would like to apologize in any way to you for the negative impression that we have left with you. However, we would like to assure you that these occurrences do not correspond in any way to our claim to service and the usual handling. We would like to offer you, to contact us directly again, to discuss your stay as well as your experiences with us in the hotel again in a personal discussion. We are constantly working to improve and therefore we would be very pleased to get in contact with you personally.

Our Guest Experience is also always available at the Reception to assist our guests with any query or any anomaly that occur with our services.

We hope that you enjoy the rest of you stay, and that you will return in a near future.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 november 2019

Net terug van een weekje Melia Dunas. We hadden direct bij het hotel geboekt en gekozen voor de Presidential Suite.
De kamer: weinig op aan te merken, mooi ruim met fijne jacuzzi op het balkon ( wel de hele dag in de volle zon dus alleen ´s avonds te gebruiken). Over het algemeen schoon, maar de housekeeping laat nogal te wensen over. 1 dag is er helemaal niet schoongemaakt en na een verzoek van onze kant om de kamer schoon te maken en de minibar bij te vullen, kwam er na een uur een meisje met 6 flessen water. Minibar werd alleen bijgevuld nadat je bij de receptie melding maakte. Turndown service.........niet dus (oh ja 1 keer de laatste avond). er staat een koffie apparaat op de kamer, maar kennelijk was de voorraad decaf zo groot dat er gewoon geen gewone koffie te krijgen was.
Inchecken: Je wordt hartelijk verwelkomt door Jose. Glaasje cava, handdoekje, uitleg over het resort enz. deze man beloofde ons een stressloze vakantie. Als er wat was dan konden we hem appen en zou hij direct actie ondernemen. Jose is een man van veel Blah Blah, maar krijgt helemaal niks voor elkaar. Ja hij vertelde ons dat ie zo geweldig was en dat veel mensen lovend over hem waren, maar zodra je een opmerking of klacht had, dan wist ie dit altijd om te buigen, anderen de schuld te geven en het door te melden aan zijn baas. Mooie woorden, weinig daden.
Eten en drinken:
Daar kan ik kort over zijn. Het eten is ronduit slecht. We hebben alle avonden in de verschillende a la carte restaurants gegeten. Stuk voor stuk onder de maat. Totaal geen kennis en kunde in de keuken wat zorgt voor fantasieloze gerechten die of niet of veel te zout smaken. Zelfs een simpele tonijnsteak of steak kreeg je niet volgens de garing die je gevraagd had. Pasta´s die totaal doorgegaard zijn, pizza´s zijn een lap ongaar deeg met fantasieloze topping en het Indiase restaurant heeft helemaal niks met de Indiase keuken te maken. De bediening draait in een protocol op de autopilot en weet totaal niet waar ze mee bezig zijn.(op een enkeling na).
Als The Level gast heb je recht op premium drankjes: dit wordt niet waargemaakt en zodra je bv een cointreau besteld kreeg je in 8 van de 10 gevallen een goedkope tripple sec uit het standaard assortiment. Het is gewoon niet fijn om constant alert te moeten zijn of je krijgt waarvoor je betaald.
Er zal denk ik naar aanleiding van deze recensie wel een standaard antwoord van het management komen: het spijt ons dat u niet heeft gekregen waar u op hoopte , blah, blah, blah,blah. daar heb je dus niks aan. als ik het management een tip mag geven dan zou ik zeggen: neem deze klachten serieus, doe wat aan de opleiding en training van het personeel, doe aan qualitycontrol. Melia behoort een goede hotelketen te zijn en ik zal ook melding maken van deze ervaring bij de Melia Group.

Kamertip: eentje die niet uitkijkt op een van de zwembadden
Datum van verblijf: november 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank marco_4111
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunas M, General Manager van Melia Dunas Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Dear marco_4111,

Thank you for having chosen Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your precious time to review our hotel.

We are sad to perceive that you have not enjoyed your stay with us. It was a pity that you did not contact us during your stay to report the situation as our Guest Services are always available at the Reception to assist our guests in the best way that they can. We are surprised that you found our staff to be unfriendly and not understanding as this is not the general perception of our guests. We value each feedback of our guests and we take them into account for the continuous enhancement of our services.

We hope that we can persuade you to return for another visit in the not so distant future and allow us the opportunity to change your perception about us.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken