Beoordeeld op 17 maart 2020

De service was erg goed zowel op de kamer als bij de buffetten.
Zeer uitgebreid aanbod aan eten.
De kamer was van alle luxe voorzien, helaas geen nederlandse zender op tv.
De locatie aan het strand was geweldig.

Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Is geen 5 sterren waard. Is verouderd en heel groot. Niet genoeg ligbedden aan zwembad. Aan strand zijn er ook veel te weinig en is het een chaos, ook geen parasols daar. Eten is hier wel lekker en veel keuze. Personeel is ook niet overdreven vriendelijk in tegenstelling met Senegal verleden jaar. Is wel dicht bij luchthaven. Deze morgen Riu Funana bezocht waarvan we faciliteiten mogen gebruiken en ziet er even goed uit en heeft een mooie groene grote hof. Niet mistevreden maar we zouden toch niet terugkeren naar dit hotel.

Beoordeeld op 7 maart 2020

Zeer goede service! Uitstekende hygiene! Goede locatie! Comfortabele kamers! Lekker eten!
Minpunt: Handdoeken aan het zwembad liggen er reeds om 7 uur! Hotel was volgeboekt, indien je later komt, helaas geen bed meer vrij!!! Kan niet in een 5 sterren hotel!!!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

De kamers zijn prima, maar behoeven wel een update. Hygiene is wel goed, maar kan beter. De hoofdborden waren niet schoon. Waren besproeid met insecticide volgens ons, maar dat was er niet af te krijgen. Zag er niet fris uit.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Top hotel! Het terrein is mooi aangelegd met paden tussen de palm- en bananenbomen. De restaurants zijn prima en vooral de keuze bij de buffeten is gigantisch en voor ieder wat wils. De keuze qua wijn zou wat mij betreft een stuk ruimer mogen, maar er zijn voldoende alcoholsiche alternatieven. Helaas bij de zwembaden wel het ontzettend irritante gebruik om een bed met een handdoek te reserveren en er vervolgens geen gebruik van maken (stop daar mee!). Wel een lekker sfeertje bij 't zwembad waar de hele dag ook entertainment is (aquarobics, yoga, dansles etc.) en een leuke bar waar je naar toe kan zwemmen. wat me nog het meeste is bijgebleven is het waanzinnig vriendelijke en behulpzame personeel