“klein restaurantje”

Keukens: Pizzeria, Portugees
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

super klein restaurantje. Lekker gegeten maar sprong er niet uit. Vriendelijke bediening, maar kregen we wel de raarste vraag van ooit, of de kipfilet rare, medium of welldone wilden. Gelukkig kregen we hem welldone.

Datum van bezoek: maart 2020
OCaranguejo, Gerente geral van OCaranguejo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Hello there..thank you for your review. I'm very sorry to hear that, because the chicken its served well done. We hope you enjoy the rest if your holiday and look forward to welcoming you back. All the best from us all here in the OCaranguejo.. Best Regards.

4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje van buiten gezien. Eindelijk binnen blijken mensen met kinderen naar boven te worden gestuurd waar het een stuk minder gezellig oogt.
De wijn die wordt aanbevolen en op Chardonnay zou lijken is zo zuur en wrang dat we een andere fles proberen. Die wel okay maar er zijn echt betere op dit eiland.
Pasta voor de kinderen goed maar daar kan weinig mis mee.
De kebab van vis die wordt beschreven met verschillende soorten vis bevat 2 soorten die als 4 stukken aan een spies zijn gestoken en veel te lang gegaard. Droog dus. Onderaan 1 garnaal die vorige week is geboren zo klein.
Een ervaring voor 1 keer.
Aanrader de olijven. Daarvan hebben we een 2e portie gevraagd.

Datum van bezoek: januari 2020
28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zit midden in de hoofdstraat, uitgebreide kaart. Wij hadden dagmenu dat was voorgerecht hoofdgerecht en drinken voor 10 euro. Knoloofbrood was te heftig lag een hele teen per broodje op. Spaghetti was prima maar geen hoogstandje

Datum van bezoek: november 2019
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan minstens op ons verblijf een 10 tal keer naar dit uitstekend restaurant. Nog nooit is iets tegengevallen en laatst heb ik er kreeft als suggestie van de chef genomen, om duimen en vingers af te likken. Steeds even vriendelijk personeel en fantastische desserts.
Meer dan een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, genoeg keuze, vriendelijke bediening en prachtig sfeervol en net restaurant.
Absolute aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die OCaranguejo bekeken, bekeken ook

In OCaranguejo geweest? Deel je ervaringen!