Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (1.644)
Beoordelingen filteren
1.644 resultaten
Waardering van reizigers
908
507
164
44
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
908
507
164
44
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.644 beoordelingen
Beoordeeld op 13 februari 2020

-Vliegreis en transfer/ prima in orde.
-Hotel accomodatie/ degelijke hotelkamers, schoon en fris.
-Horeca/ goed restaurant en genoeg barren.
-Entertainment/ elke dag entertainment, wel meer gericht op oudere knarren 55+.
-Te doen/ er is genoeg te doen op het eiland je hoeft niet in het resort te blijven zitten.

Ja dus je staat op, zwemt in je bad voor de deur, daarna lekker ontbijten. Dan douchen en tandenpoetsen en daarna naar de massage. De massage is de 1e keer prijzig maar daarna krijg je kortingen en wordt het "leuker betaalbaar" zodat je zin hebt om vaker te gaan. In de loop van de dag meestal naar het strand. Het is altijd weer leuk om te zien hoe toch velen weer hun bedjes bij het zwembad claimen in de ochtend. Er staat altijd wel (wat) wind, heerlijk dus niet te heet. Wel oppassen voor verbranding omdat je dat niet zo snel voelt door de wind. Vooral Engelsen laten zich heerlijk verbranden van vuurrood tot bordeauxrood, meestal smeren ze zich niet in (best dom hoor). Kortom het weer is top, zonzeker en een beetje wind. Het strand nabij het hotel was top, lekker rustig en weinig ouwe sjagerijen. Het zeewater was nog best fris maar als je er in een keer induikt voel je niks. We gingen snorkelen en direct wordt je getrakteerd op allerlei mooie vissen. We hebben genoten van lokale activiteiten dan zie en doe je het meest en dan zit je niet met zijn alleen opgepropt in een auto. Op de strandboulevard kun je leuke excursies of activiteiten boeken. Tip, doe het via lokale gids (betrouwbaar en dan verdienen hun ook wat). Eerst een quad/ atv trip met een gids geboekt zonder allerlei andere toeristen, daarna zelf atv's gehuurd en het eiland afgeschuimd. Hou je van quad rijden dan ben je hier echt op het goede adres. Het terrein is niet gevaarlijk in de zin van hoge beklimmingen of afdalingen maar je kan er echt wel een volle dag offroad rondtoeren en bruin worden van het stof en van de zon. Prachtig crossterrein en uiteindelijk vindt je de weg ook wel weer terug. Wel weer jammer van alle rotzooi en plastic die de mens weer overmatig gecreëerd heeft. In Santa Maria kun je even lekker een middagje op pad gaan, het is geen wereld stad maar leuk genoeg om de dooie uurtjes te vullen. In het weekend (vrij/ zat) kun je er gezellig wat drinken en je vergapen aan alle figuren die er ronddwarrelen. Verder is alles goed betaalbaar voor een Europeaan dus schaam je niet om fooi te geven. Al met al een heerlijke vakantie gehad (elke dag) en het all inclusive was zeer goed (eten-drank). Hopelijk gaat Tui behalve in het resort ook in het eiland zelf en de mensen investeren zodat iedereen ervan gaat profiteren. De mensen zijn aardig en relaxed en het is er gewoon veilig. Je wordt wel regelmatig aangesproken door verkopers maar die moet je gewoon netjes afwimpelen. Vermaak jezelf en blijf niet de hele dag met je kont in het resort en kom ook buiten de deur!

Weer 8,9
Resort 8,5
Eten 8,8
Personeel 9,0
Eiland 8,0
Te doen 8,6

Kamertip: Heerlijk om swim up te hebben zodat je smorgens snel fris bent, alleen rond 16.00 is de zon daar weg.
Datum van verblijf: februari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Xan D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Llana_Sensimar, Manager van TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Dear XannieBG,


Thank you for your trust in having chosen TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time to share your review with us and with fellow travelers online.

It has been truly a pleasure having you as our guests and we are glad to read that you have enjoyed your holidays with us and that the food, the facilities and the staff friendliness and attentiveness have all contributed to this positive impression. Thank you for your compliments on our team members, they will truly appreciate this kind acknowledgment.

We hope that you will return for another stay, we cannot wait to welcome you back again soon.


Kind regards,
TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Goed en schoon hotel met (voornamelijk) vriendelijk personeel. Ruime kamers en genoeg bedjes op strand en bij zwembad
3 A la carte restaurants (1x tegen -hoge- bijbetaling), Italiaans en mediterraans restaurant met erg goede kwaliteit eten, maar ook het eten in buffet restaurant is prima en afwisselend (tonijn en vaak garnalen).

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Vinootje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Llana_Sensimar, Manager van TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Dear Vinootje,


Thank you for your trust in having chosen TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time to share your review with us and with fellow travelers online.

It is truly a pleasure having you as our guests and we are glad to read that you have enjoyed your stay with us and that the food, the facilities and the staff friendliness and attentiveness have all contributed to this positive impression.

We thank you once again for your valuable contribution and we are already looking forward to the pleasure of welcoming you again as our guests soon.


Kind regards,
TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2020

Goed resort, niet te groot, niet mega-luxe, maar wel mooi en schoon. Allemaal aardige mensen. Genoeg lekkere bedden bij het zwembad. Lekkere cocktails aan de bars. Eten prima, al hebben wij de lunch overgeslagen vanwege al dat warme eten, geef ons maar een broodje ;-) Koffie maken kunnen ze helaas niet. Wij hadden deluxe kamer 1101, lekker rustig, met een tuintje. Werd goed schoongemaakt, maar we moesten wel vaak vragen om aanvulling van koffie, showergel en water. We hadden wat kleurpotloodjes, schriftjes etc mee die we aan de schoonmaakster hebben gegeven, vonden ze erg leuk.
In de avonden is er weinig te beleven, een kort muziekoptreden of dom spelletje. Op zaterdag zijn we naar Santa Maria geweest, is wel grappig maar verder ook niet. Goed opletten, want ze proberen je ipv euro's in escudo's terug te betalen!!! We hebben genoten, maar de eerste jaren voor ons geen Kaapverdië meer.

Kamertip: Swimm-up kamer heeft in de middag geen zon.
Datum van verblijf: januari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Ingrid B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Llana_Sensimar, Manager van TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Dear Ingrid B,


We thank you for having chosen TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort for your holidays and for having set aside some of your time after your holidays to share your experience with us and with fellow travelers through Tripadvisor.

Firstly, we would like to thank you regarding your kind commend towards the cleanliness, the facilities and the friendliness of our staff. We also appreciate you having brought our attention towards the points that you thought can be improved, we always welcome each constructive suggestions and feedback as these will help us to continue to enhance our services. Having said this, we have taken duly note of your comments and these will be taken into account for the continuous improvement of our services.

We hope that we can look forward to have you with us again hopefully soon.


Kind regards,
TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2020

Super fijn hotel met aardige medewerkers die er alles aan doen je het naar je zin te maken. Hotelkamer is schoon en ruim. Vind je het bed te hard, vraag dan om een topper. Ook het eten is uitstekend met veel afwisseling.
Enige minpunt is de club op het strand; harde muziek vanaf 15.00 uur en zondagmorgen stopt dit pas om 6 uur am!!!

Datum van verblijf: februari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Marjan v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Llana_Sensimar, Manager van TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Dear Marjan v,


It has been truly a pleasure having you as our guests and we are very happy that you have had an enjoyable stay experience with us. We are grateful for the trust that you placed in us by choosing TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa for your holidays and for the time that you have set aside to share your experience with us and with fellow travelers online.

We hope that you will be back as we are also already looking forward to having you with us again in the not so distant future.


Kind regards,
TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

Tweede jaar op rij, in tui sensimar gelogeerd.
Wij vonden het net als vorig jaar heel goed.
Ontvangst goed, met drankje en eerst lunchen voor je naar je kamer mocht.
Dit jaar hadden we een grotere kamer, met een extra ruimte met zetel en tv.
Tweede dag kregen we een leuke attentie voor terugkerende gast.
Eten nog steeds heel lekker en genoeg variatie.
Dit jaar enkel italiaans restaurant extra geboekt, eten was nog steeds heel lekker maar enkele grechten niet beschikbaar.
Zetels met kussens aan zwembad, enkele dagen kletsnat door regen.
Dranken in de Bellini, bar nu steeds in glas, vooruitgang tov plastieken glazen van vorig jaar.
Personeel nog steeds zeer vriendelijk en gedienstig.
Vorig jaar was het s'avonds zeer koud zodat we meestal in de bellini bar doorbrachten, dit jaar waren de avonden veel zachter waardoor we regelmatig de shows en het animatieteam aan het werk gezien hebben.
Leuke dansshow maar meestal hetzelfde.
Desondanks een hele dag regen, maar voor de overige dagen, zalig weer hebben we een fijne vakantie gehad.
Misschien tot....??

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank m6121
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Llana_Sensimar, Manager van TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Dear m6121,


We thank you for having chosen TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort for the second time for your holidays and for having set aside some of your time after your holidays to share your experience with us and with fellow travelers through Tripadvisor.

We are pleased that you had a lovely time and were able to enjoy a relaxing stay, thank you for your compliments on the cleanliness and the staff friendliness. We are so glad that you found the service to be as good as last year and found the weather to be warmer.

We thank you once again for your contribution and we hope to welcome you for a third visit, hopefully soon.


Kind regards,
TUI SENSIMAR Cabo Verde Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken