Beoordeeld op 4 maart 2020

Mooi nieuw all inclusive hotel waar aan alles gedacht is en dat luxe uitstraalt. Vriendelijkheid ten top en dit in combinatie met lekker eten en een mooie kamer (swim up) kan niet anders dan resulteren in een zorgeloze vakantie. Pluspunt in de all inclusive zijn ook de internationele dranken tot op de kamer toe. Ook heel leuk zijn de ijsblokjes machines die je op het ganse domein tegenkomt. Erg praktisch als je toch een ijsblokje in je drankje wil op de kamer. De stevige wind moet je er wel bijnemen maar is zeker welkom als de zon volop schijnt. Tevens ook een pluim voor het animatieteam en de professionele carnavalsoptocht en avondshows. Voor een verkenning van het eiland moet je zeker eens een kijkje nemen op "carefy". Deze Nederlandse dames verzorgen je vakantie van aankomst op de luchthaven over avontuurlijke quadtours tot prive dineetjes op het strand...niets is hen teveel. Bedankt Caroline en Natsha.

Kamertip: sim-ups op de hoeken hebben een ruimer terras dan degene die tussenin gelegen zijn
Beoordeeld op 22 februari 2020

Hotel is mooi, nieuw en groot. Veel ruimte, geen gedoe met tekort aan zwembadbedjes. Wel helaas mensen die aan het strand bedjes claimen; hotel zou ze moeten verwijderen. Relatief veel senioren en weinig kinderen. Eten is heel goed van kwaliteit, na een week wel wat uitgekeken qua variatie. We zijn qua eten overigens wel wat gewend, verwacht geen sterrenkeuken maar gewoon goed eten (vooral de vis!) dat wel voor elke smaak is bereid, zoals in alle grote all-inc hotels (geen uitgesproken smaken). Drie grote zwembaden, nooit het gevoel dat je in een groot hotel zit. Ook geen rijen bij de buffetten. a-la-carte restaurant hebben net even wat beter eten en vooral wijn. Verder op het eiland niets te doen, maar hoeft ook niet met weekje niets doen. Let op dat in hotels nagenoeg geen medicijnen etc te krijgen zijn, dus zelf meenemen of een taxi naar de ' stad' (E10,- enkele reis).

Beoordeeld op 21 februari 2020

Het is het beste hotel wat we ervaren hebben op Boa Vista, veel beter dan een appartement in de stad en ook beter dan zijn broer Touareg in het zuiden, Het is ook veel rustiger en minder kindvriendelijk. Het ligt zeer goed op wandel afstand tot verschillende andere plekken. Voor mij wel het beste

Beoordeeld op 17 februari 2020

Het betreft een fantastisch Palace hotel met alle faciliteiten die je maar kunt bedenken!! Het eten was werkelijk tongstrelend en een lust voor het oog!!
Personeel verdient een hele dikke pluim!!
Als we dan toch een minpuntje willen benoemen is dat de drankjes op onze kamer de voorlaatste dag niet werden aangevuld, terwijl dat normaliter om de 2 dagen gebeurd.Verder alle lof en het zeker het bezoeken waard!!

Beoordeeld op 14 februari 2020

Mooi rustig hotel, no stress zowel bij eten , drinken , zwemmen,..
Vriendelijk personeel, lekker eten, mooi zwembad, alles wat je moet hebben
Ja kan zelfs mooie uitstappen maken
Solacyber , een nederlandse familie is zeker een aanrader wanneer je het eiland wil bezichtigen

Een toplocatie voor een weekje niks een