Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Lunch genomen in dit doorgaans goed beach restaurant. Dit keer erg slechte ervaring. Eerst wilde de ober onze bestelling wisselen voor wat anders. Wilden we niet en na aandringen nam hij toch maar de bestelling op. De cappuccino werd bijna op de tafel gesmeten. Het schoteltje kan helemaal vol koffie en de suiker die erbij lag bijna gesmolten. De ober vond dit maar een normale zaak maar omdat wij het niet acceptabel vonden heeft hij nieuwe gemaakt. Ook bij het afrekenen was de ober erg onverschillig. Kwam misschien omdat wij niet in dit hotel verbleven maar het is een vrij toegankelijke beach-bar. Het bestelde eten was redelijk. Garmin bread met verse was stokbrood met gesmolten kaas erop. Geen garlic geproeft. Dit maar zo gelaten. Er waren meerdere tafels met klachten merkten we. De obers hadden kennelijk hun dag niet

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020

Een heerlijk hotel met aan de ene kant het strand en zwembaden en aan de andere kant de strip met veel restaurants. Mooie schone kamer. Ontbijt is erg lekker ondanks dat er niet een heel uitgebreide keuze is.
Wij hebben excursies gedaan naar Fathala, Tanjé fishmarket, Lamin Lodge en Crocodile Pool met een taxichauffeur genaamd Ousman Cham. Hij is een echte aanrader! Je kunt bij hem aangeven wat je wilt en zelf geeft hij ook goede adviezen. Zijn auto is comfortabel. Hij regelt de excursies prima en het scheelt ook nog eens een hoop geld vergeleken met de reisorganisaties. Zijn whatsapp is +220 9920211

Beoordeeld op 19 februari 2020 via mobiele applicatie

Een prima gelegen hotel in een schitterende tuin met vogels, apen. Direct aan het strand gelegen. Erg druk met heel veel Nederlanders. Ligbedden op strand en zwembad zijn aan vervanging toe. Kamer superior is gerenoveerd en zeer compleet en ruim. Een aanrader.

Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

We zijn hier nu voor de vierde keer. Het is een goed hotel maar er mag zeker wel het een en ander verbeterd worden. Betere bedjes en kussens bij de zwembaden, betere WiFi, betere bedden, gratis kluisjes op iedere kamer, nieuwe handdoeken voor bij het zwembad en badkamer. Het ontbijt is prima. De reden dat wij blijven komen is de locatie. Maar als er een luxer hotel in de buurt komt, stappen wij over. Wat ik ook minder prettig vind is dat hier steeds meer Nederlanders komen. Die heb ik tijdens vakanties liever niet massaal om mij heen.

Beoordeeld op 14 februari 2020

Goed hotel. Prima ontbijt. Mooi zwembad is de zgn. quiet pool, het stille zwembad. Strand is smal en afgebakend met rotsblokken. Wel op tijd je handdoekje leggen. Buiten het hotel is het Afrika d.w.z. chaos, overal afval. Met 1 of 2 excursies heb je het wel gezien. Gambia is wel de ideale winterzon bestemming, zonzeker en lekker warm. Aan het einde van de middag wordt de temperatuur aangenaam. Hotel is uitvalbasis voor mooie strandwandelingen. Lokale bevolking is heel vriendelijk maar willen natuurlijk graag een centje aan je verdienen.