Beoordeeld op 27 januari 2020

eenvoudig maar proper hotelletje met vriendelijk personeel, blokken en kamers zijn wel wat verouderd maar proper , het ontbijt is niet enorm uitgebreid maar toch voldoende en mooi verzorgd , binnen of buiten eten is mogelijk , eerder klein zwembadje maar toch ok, het strand is groot, proper met voldoende ligstoelen , wel storend zijn de niet afhoudende verkopers van alles en nog wat

Datum van verblijf: januari 2020
kombobeach, General Manager van Kombo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

goede morgen
hartelijk dank voor uw leuk "reviewtje" en goed om te zien dat u genoten hebt van het hotel & zijn services
Ik wil echter wel de opmerking maken dat 70 verschillende schotels voor het ontbijt toch niet "niet enorm uitgebreid" kan genoemd worden, en dat is zonder de fruitsappen (lokale & internationale, verschillende tee soorten en koffies te tellen
tot ziens

Beoordeeld op 19 januari 2020

Wij zijn hier nu voor de vijfde keer, strand is heerlijk, ontbijt is goed en personeel vriendelijk.
Accomodatie is hard aan renovatie toe, prachtige verhalen maar er gebeurt niets!
Prijzen reizen inmiddels de pan uit, voor hetzelfde geld of minder zijn hier in de buurt veel betere accomodaties te vinden.
Heb mijzelf beloofd hier niet meer naartoe te gaan.

Datum van verblijf: januari 2020
kombobeach, General Manager van Kombo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

hartelijk dank voor uw review en ik zou graag hier herhalen wat ik enkele dagen geleden aan een andere gast geantwoord heb
Elke zomer voeren we een reeks investeringen enverbeteringen uit. Vorig jaar concentreerde de meerderheid zich op belangrijke updates van de hotelinfrastructuur, onder meer op het gebied van airconditioning, cameratoezicht, dakreparaties, elektrische bedrading, verbetering van internetverbindingen, nieuwe waterdrukpompen en warmwaterketels. Dit was in aanvulling op belangrijke verbeteringen aan het Barracuda Restaurant, de keukens, het terras bij het zwembad. Bij het goed verzorgen van ons charmante hotel is het altijd onze prioriteit om een ​​veilige en comfortabele sfeer te bieden. Dit jaar hopen we ons vooral te concentreren op slaapkamers en gangverbeteringen, wat een grote taak is om binnen één zomer te voltooien, omdat we 258 kamers hebben!

we hopen dat u ons nog een kans geeft en nog een zesde keer komt om te zien dat we de kamers ook zullen verbeteren
Tot weldra

Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

We komen hier al 13 jaar met veel plezier.. Maar de staat van het hotel is inmiddels toch echt te vergelijken met een zeventiger jaren camping, opgezet door een welwillende hobbyist met een te klein budget... Bovendien wordt het al 20 jaar met prutswerk opgekalefaterd. Wanneer tonen de eigenaren eens ballen om dit resort niet alleen uit te melken, maar het prachtig gelegen, en door geweldig personeel bevolkte hotel eens een proffesionele boost te geven!!.. zowel het personeel als de trouwe gasten verdienen het!!

Datum van verblijf: januari 2020
kombobeach, General Manager van Kombo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2020

Laat me ten eerste mijn dank uitspreken voor het feit dat ude afgelopen dertien jaar zulke loyale klanten bent geweest voor het Kombo Beach Hotel. Ik wil je bedanken dat je de moeite hebt genomen om me op de hoogte te stellen van je meest recente ervaringen. Uw feedback is zeer waardevol voor ons, omdat we ernaar streven te verbeteren. Accepteer onze oprechte excuses dat we bij deze gelegenheid niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.
Nogmaals dank voor uw vriendelijke opmerkingen over onze medewerkers. We zijn er trots op te investeren in kwaliteitstraining van de receptie tot de mensen die niet gezien worden door the gasten en streven ernaar de beste gastervaring mogelijk te bieden. Neem de volgende keer dat u bij ons komt direct contact met me op, want ik zou u graag persoonlijk onze nieuwste verbeteringen en onze plannen voor de toekomst laten zien.

Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Ik kom hier al jaren.
Het hotel is al wat ouder maar dat geeft het wel veel sfeer.
Het wordt goed bijgehouden en heeft inmiddels (na de vorige nederlandse manager) een Belgische manager.

De kamers zijn netjes en mooi ingericht. De ruimte is afhankelijk van welke kamer je boekt.
De bedden liggen best goed voor Gambiaanse begrippen en de badkamer in de gerenoveerde kamers is mooi en prettig (weet niet of alles al gerenoveerd is).
De tuin van het hotel is mooi en goed bijgehouden. Veel groen.

Het zwembad is schoon en de poolboys zijn leuke mannen. Er is voldoende ligruimte romdom het zwembad en op het strand. Er lopen mensen rond die eten en drinken opnemen en brengen.

Het eten is lekker (goed van kwaliteit) en niet al te duur. Wel wat duurder dan buiten het hotel, net als drinken. Inbegrepen ontbijt is prima geregeld en genoeg keus (ook wafels, pannekoeken, cakes enz).

Het personeel is super aardig en vriendelijk, en als je vaker terugkomt leer je ze echt beter kennen. Lieve en leuke mensen.

De omgeving (Kotu) van het hotel is een paradijs voor vogelaars. Het ligt in een bos- en waterrijk gebied. Ook wat restaurants, winkels en een craftmarkt in de buurt, altijd gezellig.
Verder ligt Bakau en Senegambia ook in de buurt (paar kilometer) waar je meer restaurants vindt.

Ik ben dol op het land en de mensen!
En het hotel is een goede uitvalbasis.
Aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
kombobeach, General Manager van Kombo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Goede Morgen
hartelijk dank voor dit heel lieve rapport!!
tot de volgende maal

Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk Hotel met vriendelijke personeel. Wil je een mooi souvenir mee naar huis willen nemen dan geef ik je de volgende tip. Onder begeleiding van Dawda, Kebba of Mamadou een mooi schilderij maken met acrylverf. Een mooiere Afrikaanse herinnering kun je niet maken. Wij hebben het nu voor de tweede keer gedaan. Mocht je nog plek hebben in je koffer dan maak je de mannen heeeel blij met de acrylverf van de Action.

Datum van verblijf: november 2019
kombobeach, General Manager van Kombo Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Goede Morgen
hartelijk dank voor the leuke verhaaltje en ik hoop jullie vlug opnieuw te zien