Beoordeeld op 17 maart 2020

Super hotel met fantastich personeel! Eten eentonig...kip en rundvlees..16 dagen hetzelfde! Maar dat komt omdat het hotel nog maar 5 maanden open is..en de keuken nog niet gereed! Het eten kwam uit het moederhotel...Tamale... de lunch was steeds super! Diner eentonig

Kamertip: Zeezicht fantastich
Datum van verblijf: maart 2020
ClaireJ2119, Guest Relations Manager van Kalimba Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2020

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen na uw verblijf bij ons eerder in het jaar. We zijn dankbaar voor uw gebruik en zorgen ervoor dat wanneer de wereld weer actief is en we weer gasten hebben, we hopen brede en gevarieerde, dagelijks wisselende menu's aan te bieden.

Beoordeeld op 8 maart 2020

Waar moet je zijn op 'slechts' maximum 6 uur vliegen van huis? Waar wil je volop genieten van de zon als het hier regent en 4 graden is?... KALIMBA BEACH RESORT! Zalig genieten, pure ontspanning,... Het enige minpunt is misschien het eten...
Hier mijn punten ;)
- Ontbijt: 7.5/10 (keuze tussen alle soorten eitjes, pannenkoeken, wafels, croissants,... meer moet dat niet zijn!)
- Middageten: 6/10 (smakelijk, niet zoveel keuze, soms bbq, één keer met scampi's wat wel heel lekker was)
- Avondeten: 6/10 (smakelijk, niet veel keuze, soms bbq, vaak zelfde gerechten)
- Service: 7.5/10 (zeer vriendelijk, maar uiteraard blijft men enkel vriendelijk als je een fooi geeft...)
- Drank: 7/10 (voldoende keuze, maar er zijn ook wel wat drankjes waarvoor je moet betalen, zeker ook cola light/zero aanbieden in all in)
- Zwembad, ligbedden: 8.5/10 (zalig!!)
- Sfeer en interieur: 8.5/10 (heel mooi ingericht, toffe sfeer met livemuziek)
- Animatie: 8/10 (de animator doet echt zijn best!)
- Kamer: 8/10 (heel mooie kamer met muskietennet, geen afgesloten kasten)
- Prijs-kwaliteit: 8/10 (een aanrader, heel mooi hotel alleen is afwerking niet altijd zo goed: geen duurzame materialen?)
- Zon, relaxfactor: 10/10
TOTAAL: 85/100

Een absolute aanrader als je er even tussenuit wil! Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2020
ClaireJ2119, Guest Relations Manager van Kalimba Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Bedankt voor je grondige en openhartige beoordeling van Kalimba Beach Resort. We houden rekening met alle beoordelingen van gasten en zullen onvermoeibaar werken om ervoor te zorgen dat alle zaken worden opgelost. We merken op dat we helaas geen cola en cola light op de all-inclusive-menu's kunnen aanbieden vanwege de hoge invoerbelasting op die artikelen die in Gambia binnenkomen. We hopen dat deze belastingen in de loop van de tijd zullen dalen en dat we ze inclusief kunnen aanbieden. Bedankt dat u ons weer bezoekt en we kijken uit naar die tijd.

Beoordeeld op 18 februari 2020

Gloednieuw hotel, sommige dingen nog niet helemaal afgewerkt bv de deuren moesten nog vervangen worden maar dit stoorde niet. Kleinschalig hotel waardoor het heel knus aanvoelde. Heel vriendelijk personeel, goede bediening en onderhoud kamer was ook top. Leuke verrassing in de kamer met Valentijn was super. Eten was ok voor Afrika, niet super veel keus. Minpuntje; bij barbecue tijdens de lunch: koude groenten werden niet gekoeld maar stonden deels in de zon.Ontbijt was in orde.
Aanrader in de omgeving: Boottochtje bij de Kotu Bridge( mangrove) om vogels te spotten. Top

Datum van verblijf: februari 2020

Bedankt voor uw beoordeling van ons hotel. We hebben uw opmerkingen doorgegeven aan ons team voor eten en drinken, dat ervoor zorgt dat deze zaken worden opgelost. Het is geweldig om te horen dat je tijdens je verblijf genoten hebt van het Gambiaanse vogelleven. We zijn trots als een van 's werelds topbestemmingen voor vogelspotten! Kom alsjeblieft terug en bezoek ons opnieuw.

Beoordeeld op 17 februari 2020

Hotel is nog niet helemaal klaar maar wat klaar is is prachtig. Prachtige kamers met een meerprijs met eigen zwembad voor je zitje. Of kamer aan het strand voor meer prijs. Andere kamers liggen op paar meter afstand van zwembad. Kamer is royaal met zithoek en tv die niet veel zenders heeft maar voor nieuws is er een kanaal in het Nederlands. Kamer heeft een kledingkast met eigen kluisje en koelkast waar je je water of blikjes drinken in kunt leggen voor de avond. Eten is alleen nog in het buffet restaurant mogelijk. Tweede restaurant nog niet klaar. Eten is goed moet wel van vis en kip houden. Wel drie keer bbq gehad in de 8 dagen dat we er waren. Personeel is geweldig brengt je zelf je drankjes bij je huisje. De avonden werden gevuld met bandjes live muziek of dansgroepen erg gezellig. Overdag is het super fijn om langs het strand te wandelen water van de zee was gewoon warm. De strip waar alle restaurantjes zijn waaronder ook de Nederlanders van ik vertrek waar we een heerlijk pannenkoek hebben gegeten en friet. Wel een taxi genomen was voor ons te ver lopen maar er waren wel mensen die dat wel deden.

Kamertip: Als je het kunt betalen zeker kamer met zwembad nemen
Datum van verblijf: februari 2020

Wij danken u voor uw beoordeling van ons hotel. We zijn blij te kunnen zeggen dat we onvermoeibaar werken om de laatste kleine dingen in het hotel af te werken en dat we nu volledig operationeel zijn, inclusief zowel restaurants als strandbar. We zijn er zeker van dat als u ons opnieuw bezoekt, u weer een fantastisch verblijf zult hebben.

Beoordeeld op 2 februari 2020

Dit hotel heeft alles wat je nodig hebt! Het ligt pal aan het strand, de kamers zijn ruim, worden elke dag schoongemaakt en er is genoeg entertainment. Gedurende de dag zijn er van allerlei activiteiten, zoals Beach/poolvolleybal, Zumba, aquagym etc. In de avond is er elke dag een bandje (elke dag anders).
Het eten is wat je verwacht van all inclusive in Afrika; elke dag andere dingen maar niet veel keus, maar de kwaliteit was goed! Ook gewoon Nederlandse dingen zoals broodje kaas bij het ontbijt en aardappels bij het avondeten.
De mensen zijn super aardig en proberen er echt een topvakantie voor je van te maken.
Het hotel is net nieuw, dit merk je nog aan kleine dingen; de douches bij het strand werden nog aangelegd bijvoorbeeld. Maar geen overlast ervan gehad!

Kamertip: Als je een kamer op de benedenverdieping boekt kun je vrijwel bij alle kamers zo het zwembad in lopen vanuit je 'achter'deur.
Datum van verblijf: januari 2020

Bedankt voor je beoordeling van Kalimba Beach Resort en voor het kiezen van ons hotel voor je welverdiende vakantie. We nemen deel aan de douches aan het strand en deze staan op het punt operationeel te zijn. We hopen van harte dat u ons ooit nog eens bezoekt.