“Verschrikkelijk!!!”
Beoordeling van Barista Beach

Barista Beach
Geclassificeerd als nr. 17 van 28 Restaurants in Kotu
19 maart 2020 beoordeeld

Als je voedselvergiftiging wil krijgen, moet je vooral hierheen gaan. Maar hoe kan het ook anders: met personeel dat aan de drugs zit. Kortom: ga hier niet heen!!!!

Datum van bezoek: februari 2020

17 maart 2020 beoordeeld

Zeker een bezoek waard, leuke mensen! Aan het strand...heerlijke cappucino en Spicey...safariboy...supertoffe gast

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de recente reviews en kort bezoek besloten hier niet te gaan eten. Bij de eerste kennismaking werd ons alle soorten drugs aangeboden en het personeel is duidelijk onder invloed van drank en het blowen. Kijkend naar goede ervaringen met andere restaurants in de omgeving besteden we liever daar ons geld.

9 maart 2020 beoordeeld

Korte samenvatting van mijn ervaring: bediening en band waren stoned, 3 uur gewacht voordat iedereen te eten had, bier was op, mensen hebben ter plekke overgegeven omdat het eten niet goed was.

9 maart 2020 beoordeeld

... want die ene ster was deze tent niet eens waardig. Na uren wachten op eten was het niet gaar en niet compleet. Meerdere mensen zijn ziek geworden, waar de wiet walmen die van het personeel kwamen niet bij hielpen. Absolute afrader!

Reizigers die Barista Beach bekeken, bekeken ook

In Barista Beach geweest? Deel je ervaringen!