Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst in het hotel hartelijk welkom geheten. Het hele hotel geeft vriendelijk personeel.

De kamers zijn ruim opgezet, maar zeker ook schoon. Over schoonheid is trouwens zeker niets negatiefs te melden.

Het hotel biedt goede comfort. Het zwembad is zeker netjes, zo ook de fitness en spa. De WiFi in het hotel werkt erg goed.

Het (additionele) ontbijt was lekker en gezond.

Een echte aanrader is het Museum of Glass.

Datum van verblijf: mei 2019
CarrieS2136, Front Office Manager van Radisson Hotel Corning, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Beste tingroot99

Bedankt voor uw feedback en voor het nemen van de tijd om te schrijven over uw ervaringen. We zijn verheugd om te lezen dat u genoten hebt van uw tijd doorgebracht in het restaurant, evenals uw interacties met geweldig personeel. We hopen je weer te zien als je op reis bent om terug te gaan naar het gebied!

Carrie Smith
Front Office Manager
Radisson Hotel Corning

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Onderweg van New York naar niagara watervallen hier overnacht. Heerlijk ruim opgezet hotel en vriendelijk personeel. Gegeten in de bar en voor 20 dollar steak met patat prima. Zeer ruime kamer met koelkast grote tv en bad. Nog even in zwembad en hottub gezeten maar zwembad was beetje te koud voor onze dochter van 16 maanden. Hottub vond ze heerlijk. Dank

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 5 juni 2017 via mobiele applicatie

Op weg naar niagara als tussenstop aangedaan. Het was druk met congresgangers en wellicht daardoor was onze kamer niet beschikbaar. Dit werd keurig opgelost met een grotere kamer waar een extra bed bij werd gezet. Ook gratis ontbijt gekregen. Vriendelijk personeel met leuke bar waar je ook prima kan eten. Prijs/ kwaliteit is goed. Corning is verder wat saai (we waren er op zondag) maar de omgeving is mooi.

Datum van verblijf: juni 2017
Marissa-14830, Front Office Manager van Radisson Hotel Corning, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Dear Erik T,

Thank you for the feedback regarding your recent stay with! I am very sorry for the inconveniences you experienced when your room was not ready to check in and am so glad our Front Desk was able to assist in "making it right." We hope to see you again in Corning when you have more time to explore all that our town has to offer!

Warm regards,

Marissa Brace
Front Office Manager
Radisson Hotel Corning
(607)962-5000 x103
Marissa.Brace@radisson.com

Beoordeeld op 4 augustus 2013

Inrichting is gedateerd wel vriendelijk personeel en mooi zwembad. Alleen een kluis mist op de kamer. Ook was er die dag een Lotus bijeenkomt en het was een drukke boel. Leuke plaats waar het lijkt dat de tijd heeft stilgestaan.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 20 mei 2013

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht in Augustus 2011. Wat een heerlijk en gastvrij hotel. De kamers zijn ruim en schoon. De uitstekende bedden zorgen ervoor dat je de volgende dag uitgerust verder kan reizen. Het hotel beschikt over een ruime parkeerplaats en de medewerkers ontvangen je hartelijk. Tijdens ons verblijf werden er enkele kamers vernieuwd, hier hebben we echter helemaal niks van gemerkt.

Datum van verblijf: augustus 2012