Jet19791979
Kudelstaart, Nederland

Absolute aanrader!

5,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super hotel! Het was de derde keer dat we hier waren en wederom zeer goed bevallen. Vriendelijk en servicegericht personeel, mooie, schone kamer met fantastisch uitzicht, zeer lekker en gevarieerd eten met mooi gedekte tafels: alle ingrediënten voor n heerlijke vakantie 😎
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 apr 2024
Dear client,
I pretty much appreciate your review full of details and tips for other guests. I am also glad that all the GLORIA team has met your expectations with our facilities, food, as well as the staff. I am very pleased to read that you enjoyed at the hotel and everything was excellent. I am also very thankful for your loyalty through the past years.

Balcony
0.6 km van Gloria Palace Royal Hotel & Spa
Restaurant
Meer hotels in Amadores bekijken
Beoordeeld op 10 maart 2024

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Gloria Palace Royal. Het eten is erg goed en afwisselend. De kamers waren super en zowel de kamers als de rest van het hotel is heel schoon. Er is genoeg vermaak en het animatieteam is erg enthousiast. Vanuit het hotel is het makkelijk te lopen naar Amadores Beach en met een taxi zit je zo in Puerto Rico of Mogan. Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Datum van verblijf: maart 2024
GLORIA TH THAL, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2024

Dear Samantha,

That's awesome to hear about your delightful stay at Gloria Palace Royal! Your praise for the excellent service, variety in food, and cleanliness of the hotel is much appreciated. Thanks for the recommendation.

Best regards,

Beoordeeld op 10 maart 2024 via mobiele applicatie

Ons verblijf was fantastisch! Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is erg schoon en mooi. Het ruikt overal lekker. De kamer was waanzinnig! Prachtig uitzicht over Amadores strand. De bedden liggen heerlijk en er werd dagelijks schoongemaakt, heel fijn om in een schone kamer te komen na een dagje strand of zwembad. Het eten is gevarieerd en lekker. Wij komen zeker nog een keer terug. Echt een aanrader! De ligging is top, 10 a 15 min wandelen naar het strand van Amadores. In 5 min met de taxi naar Puerto Rico en 15 min naar Mogan center.

Kamertip: Taxi vanuit het hotel is goedkoper dan online een taxi boeken. De strand bedjes bij Amadores beach zijn €4 per stuk.
Datum van verblijf: maart 2024

Dear Esmeralda,

I pretty much appreciate your review full of details and tips for other guests. I am also glad that all the GLORIA team has met your expectations with our facilities, food, as well as staff. I am very pleased to read that you enjoyed the hotel and everything was excellent.

Beoordeeld op 23 januari 2024

Dit hotel scoort het maximale van wat wij ooit gaven: ronduit een dikke 10!

Te beginnen met de ligging: het mooiste zee- en strandzicht via het zwembad op het Playa Amadores, de zee en de omliggende kliffen. Dit zeezicht is echt uniek.

De kamer was ruim (42 vierkante meter) met een extra ruim terras. Alles goed gemeubileerd en bed van goede kwaliteit.

Keurige badkamer met bad, douche en afgescheiden toilet. Vaak geven douches allerlei overloop en lek problemen: deze niet Uitstekend sanitair.

Opvallend goed was ook de uitstekende dagelijkse schoonmaak!! Zéér schoon alles.

Het restaurant scoort ook hoog. Zowel ontbijt als diner met zeer uitgebreide keuze, nette en leuke presentatie en prima kwaliteit. Opvallend ook het personeel. Keurige gastvrije gastheer en lachend en vriendelijk personeel. Dat zie je vaak anders.

Verder receptie service en bar ook prima, gastvrij en vriendelijk.

Tot slot het entertainment met o.a. de aqua gym. Dát moet je zelf ervaren: ronduit Top en anders dan anders.

Samengevat: een top hotel op een top spot met een top team! Onze score: 10+ !

Datum van verblijf: januari 2024
GLORIA TH THAL, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2024

Beste Rotar,

Hartelijk dank voor het delen van jullie geweldige ervaring in ons hotel! We zijn oprecht verheugd te horen dat jullie verblijf zo positief was en dat jullie onze accommodatie, locatie, en team zo hoog hebben gewaardeerd.

Het doet ons bijzonder goed om te vernemen dat jullie de unieke ligging met het prachtige uitzicht op zee en strand via het zwembad op Playa Amadores hebben kunnen waarderen. We streven ernaar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, en het lijkt erop dat dit is gelukt tijdens jullie verblijf in de ruime kamer met het extra grote terras.

We zijn ook verheugd dat jullie tevreden waren met de voorzieningen in de badkamer en dat ons sanitair goed functioneerde. De constante aandacht voor uitmuntende dagelijkse schoonmaak is iets waar we trots op zijn, en het is fantastisch om te horen dat dit goed is opgemerkt.

Uiteraard waarderen we jullie lof voor het restaurant, inclusief het uitgebreide ontbijt en diner, de nette presentatie, en de kwaliteit van de gerechten. Het is fijn te horen dat ons personeel, zowel in het restaurant als elders in het hotel, zo vriendelijk en gastvrij was. We streven ernaar een positieve en memorabele ervaring te bieden aan al onze gasten.

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om jullie feedback te delen. We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een net zo aangenaam verblijf!

Beoordeeld op 17 januari 2024

Prachtige locatie. Vriendelijk personeel. Schoonmaak uitzonderlijk goed. Buffet goed en afwisselend, dagelijks een ander land thema in de avond waardoor er nieuwe dingen te proeven zijn. All inclusive aan te raden. De spa is ook voor de kinderen 2x per dag een uurtje beschikbaar.

Datum van verblijf: januari 2024
GLORIA TH THAL, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2024

Dat klinkt als een fantastische ervaring in het hotel! Het is geweldig om te horen dat de locatie prachtig is, het personeel vriendelijk is, de schoonmaak uitzonderlijk goed is en het buffet gevarieerd en interessant is, vooral met de dagelijkse thema's uit verschillende landen. Het feit dat de spa ook beschikbaar is voor kinderen is een leuke toevoeging. Al met al lijkt het alsof je een geweldige tijd hebt gehad met een all-inclusive ervaring.

Beoordeeld op 24 december 2023

Goed hotel. Medewerkers zijn aardig, vrolijk en doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bieden. Het enige minpunt is dat er niet buiten kan worden ontbeten en gedineerd. Het restaurant heeft een prachtig uitzicht, dat compenseert voor een deel het gemis aan buitenlucht.

Datum van verblijf: december 2023
GLORIA TH THAL, Director General van Gloria Palace Royal Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2023

Dear Astrid,
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that our team went the extra mile to ensure you had a great vacation. We appreciate your positive comments about the friendly and cheerful staff.

We also take note of your feedback regarding the inability to have meals outdoors. While we currently don't offer outdoor dining options, we're pleased that you found the restaurant's beautiful view to be a compensating factor. Your input is valuable to us, and we will certainly consider it as we strive to enhance our guests' overall experience.

We look forward to welcoming you back in the future and hope to provide an even more enjoyable stay.