“Goede prijs voor lekker eten”

Pizzeria Ristorante Dai Fradei
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Molina
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het wandelen in het park hebben we hier wat gegeten. Leuk en niet al te toeristisch plekje. Simpel maar lekker eten. Wijn was ook lekker.

Datum van bezoek: augustus 2021

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke prijs voor een simpele maar lekkere Italiaanse pasta. Hoewel het een pizzeria is, was er wel geen pizza te krijgen tijdens ons bezoek.

Datum van bezoek: juli 2017

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Pizzeria Ristorante Dai Fradei bekeken, bekeken ook

Bosco Chiesanuova, Provincie Verona

Fumane, Provincie Verona

In Pizzeria Ristorante Dai Fradei geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.