TripAdvisor

Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke beach bar met gezellige zithoekjes op het strand. Het eten is ook zeker genoeg. Leuk barpersoneel: Lam.

Datum van bezoek: november 2018
Andy N, Manager van Sunset Beach Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2018

Thank you so much for taking your time reviewing for us. We look forward to serving you again soon!

9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lam is een van de serveerders en hij heeft ons erg goed geholpen! Het is een mooie plek met een prachtig uitzicht!

Datum van bezoek: november 2018

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek voor een hapje en een drankje terwijl je de zon in de verte ziet ondergaan. Vriendelijke bediening en goede service.

Datum van bezoek: oktober 2018
Andy N, Manager van Sunset Beach Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2018

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie dagen op dit stukje strand geweest. Lekker ontspannend en lekkere lunch. Het enige nadeel is dat ze geen kussentjes hebben op de houten ligbedden en dit ligt helaas een beetje te hard. Ze hebben om een review gevraagd dan krijg je een bierje

Datum van bezoek: oktober 2018

5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne strandbar met ligbedden. Vlakbij de hoofdweg, op loopafstand van veel accommodaties. Ook gezellig in de avond!

Datum van bezoek: september 2018
Andy N, Manager van Sunset Beach Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Thank you so much for taking your time reviewing for us. We look forward to serve you again soon, especially for this coming high season.

Reizigers die Sunset Beach Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

In Sunset Beach Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!