TripAdvisor

Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant! Keurige bediening en ruime keus op de kaart. En het was ook nog eens heel lekker. Ik had de papaya salat en ik zou zo weer teruggaan.

Datum van bezoek: december 2018

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze zoektocht naar een restaurant op het strand kwamen we hier terecht. Simpel, no-nonsens en met de voetjes in het zand. De bediening was extreem vriendelijk en deed echt hun best. Het eten was goed, smaakvol en verrassend. Echt een 'gezellige' sfeer hangt er niet maar voor de prijs en het eten is het zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super restaurant! We hebben er heerlijk gegeten en je zit er lekker op het strand in zalige stoelen.
We hadden op tripadvisor hele goede beoordelingen gelezen maar kon de het restaurant vanaf de weg niet vinden. Uiteindelijk wel via het strand. Het is heel gemakkelijk: het enige restaurant op long beach waar mensen zitten! Dan weet je genoeg!

Datum van bezoek: augustus 2017
21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Súperleuk restaurant aan zee, voetjes in t zand, leuke muziek, vlotte en vriendelijke bediening maar vooral zeer lekker Vietnalees eten! Zeker een aanrader, top mix prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: februari 2017
18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heb je lekker eten voor weinig geld en fijn asn het strand met je voeten in get zand. Ik adviseer iedereen om hierheen te gaan. Aardig personeel, heel erg vriendelijk.
Eten is super lekker, veel Vietnamese gerechten voor 90.000 dong. Biertjes 22.000 dong. Cocktails 50.000 dong.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Phuong Binh House Restaurant bekeken, bekeken ook

Duong Dong, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

In Phuong Binh House Restaurant geweest? Deel je ervaringen!