TripAdvisor

Keukens: Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 juli 2019 beoordeeld

Een heerlijk alternatief voor het resort eten. Ruime kaart met verse, lokale gerechten. Vriendelijke, goed Engels sprekende gastvrouw. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier via ta terecht gekomen, heerlijke Vietnamese gerechten, lekker kruidig en heerlijk op smaak.
Daarnaast voor lunch hebben ze het hier de heerlijkste broodjes, probeer eens de beef sandwich. Beter als Subway of een Nlse broodjes zaak

Datum van bezoek: juli 2018
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag lunch gehad. Bediening praat goed engels en is vriendelijk. Het eten is eenvoudig, lekker en goedkoop. Welkome afwisseling van het hotel eten. Alleen cash betaling mogelijk.

Datum van bezoek: januari 2018
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sakura is niet veel meer dan een open tent, een paar tafeltjes en een bakstenen hok als keuken. Je moet er niet naar toe gaan voor fine dining bij kaarslicht maar het eten is verrukkelijk en vers! Een goeie tip voor zowel lunch als diner!

Datum van bezoek: januari 2018
9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt juist om de hoek van ons resort (white lotus) toevallig ontdekt toen we naar het strand gingen. Bij het terug gaan naar ons resort zijn we gestopt om een hapje te eten. Mijn vriend bestelde een egg sandwich, papaya salade en bruschetta. Ik bestelde een beef sandwich, mango salade en gebakken aubergines. De sandwiches waren overheerlijk de rest was ok. Bij de eerste hap wisten we al dat we er nog een zouden bestellen, helaas was er maar nog 1 broodje. Niet erg. De volgende dag zaten we er weer en bestelde weer een sandwich. Hebben er 3 dagen gegeten en vonden het overheerlijk. De 3de dag hebben we zelfs meteen 2 sandwiches besteld. Echt een aanrader voor sandwich liefhebbers. Vriendelijke bediening en goedkoop gegeten (2-3€ voor een sandwich)
Neem inderdaad muggenspray mee, maar dat geldt over het hele eiland ;-)

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Sakura bekeken, bekeken ook

Ong Lang, Phu Quoc Island
Duong Dong, Phu Quoc Island

In Sakura geweest? Deel je ervaringen!