TripAdvisor
Phu Quoc Island
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Niet lekker, wel duur...”
Beoordeling van The naked table Restaurant

The naked table Restaurant
Geclassificeerd als nr. 44 van 505 Restaurants in Phu Quoc Island
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het voorgerecht bestond uit papadum, wat je normaal als bij gerecht krijgt. Het hoofdgerecht was rijst met kip, dit was zo extreem droog dat we het niet hebben opgegeten. Het toetje was een bakje ijs dat uit de vriezer kwam, het was nog zo bevroren dat ik mijn lepel er niet eens in kon krijgen. Normaal gesproken zouden we er niet zo snel iets van zeggen, maar we hebben nauwelijks van de gerechten gegeten en uiteindelijk eerlijk gezegd dat het ons niet echt smaakte. Ondanks dat we bijna niks hebben gegeten mochten we wel het volledige bedrag betalen, wat overigens enorm uit verhouding was met de Vietnamese standaard. Kortom een hele dure avond waar we helaas niet echt van hebben genoten

Datum van bezoek: juli 2018

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste avond hebben we hier heerlijk gegeten. Gezellig terrasje en leuk om eens Indiaas eten uit te proberen. Erg handig was het menu wat geadviseerd werd. We hebben geen idee wat we moeten bestellen, dus hier maar voor gegaan. Dit menu is een drie gangen menu inclusief saigon biertje.

Het voorgerecht zijn een soort knapperige pappadams met een heerlijke dip. Daarna krijg je kip in een heerlijke saus met rijst. Als toetje het traditionele Indiase ijs, wat ook erg lekker smaakte.

De bediening is zeer vriendelijk. Leuk om naartoe te gaan!

Datum van bezoek: maart 2018
Suresh K, Owner van The naked table Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Thank you for the kind words, looking forwards to feed you again in the future

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, leuke plek langs het strand. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader op Phu Quoc island

Datum van bezoek: december 2017
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening en eigenaar waren erg vriendelijk, vandaar dat ze niet de laagste score krijgen. Het eten vond ik echter tegenvallen. Ze serveren er vrijwel alleen maar curry en dus nam ik deze. Het zou de specialiteit van de chef wel zijn. Echter vond ik de curry wat flauw, terwijl ik niet eens goed tegen pittig kan.
Als je naar het toilet moet, dan mag je naar de persoonlijke badkamer van de eigenaar. Sommige vinden zoiets bijzonder, maar ik vind dit iets te persoonlijk!

Datum van bezoek: oktober 2017
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvriendelijk en het eten is super! Voor een goede prijs
Voor de afwisseling naast alle rijst en noodles.

Datum van bezoek: oktober 2017
Suresh K, Owner van The naked table Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Thanks alot for spending your precious time to give the comments which really melted our hearts.What a tremendous feedback it was.Your kind support and trust on us will be always endeavoured.We really appreciate it from bottom of our heart.Thanks for the lovely feedback and our best wishes to you always

Reizigers die The naked table Restaurant bekeken, bekeken ook

Duong Dong, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province
Ong Lang, Phu Quoc Island

In The naked table Restaurant geweest? Deel je ervaringen!