TripAdvisor
Phu Quoc Island
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk gegeten, aardige bediening”
Beoordeling van The naked table Restaurant

The naked table Restaurant
Geclassificeerd als nr. 43 van 498 Restaurants in Phu Quoc Island
16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste avond hebben we hier heerlijk gegeten. Gezellig terrasje en leuk om eens Indiaas eten uit te proberen. Erg handig was het menu wat geadviseerd werd. We hebben geen idee wat we moeten bestellen, dus hier maar voor gegaan. Dit menu is een drie gangen menu inclusief saigon biertje.

Het voorgerecht zijn een soort knapperige pappadams met een heerlijke dip. Daarna krijg je kip in een heerlijke saus met rijst. Als toetje het traditionele Indiase ijs, wat ook erg lekker smaakte.

De bediening is zeer vriendelijk. Leuk om naartoe te gaan!

Datum van bezoek: maart 2018
Suresh K, Owner van The naked table Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Thank you for the kind words, looking forwards to feed you again in the future

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, leuke plek langs het strand. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader op Phu Quoc island

Datum van bezoek: december 2017
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening en eigenaar waren erg vriendelijk, vandaar dat ze niet de laagste score krijgen. Het eten vond ik echter tegenvallen. Ze serveren er vrijwel alleen maar curry en dus nam ik deze. Het zou de specialiteit van de chef wel zijn. Echter vond ik de curry wat flauw, terwijl ik niet eens goed tegen pittig kan.
Als je naar het toilet moet, dan mag je naar de persoonlijke badkamer van de eigenaar. Sommige vinden zoiets bijzonder, maar ik vind dit iets te persoonlijk!

Datum van bezoek: oktober 2017
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvriendelijk en het eten is super! Voor een goede prijs
Voor de afwisseling naast alle rijst en noodles.

Datum van bezoek: oktober 2017
Suresh K, Owner van The naked table Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Thanks alot for spending your precious time to give the comments which really melted our hearts.What a tremendous feedback it was.Your kind support and trust on us will be always endeavoured.We really appreciate it from bottom of our heart.Thanks for the lovely feedback and our best wishes to you always

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit tentje gevonden op tripadvisor en wij werden er heel erg blij van! Erg vriendelijke bediening, fijne sfeer en heerlijk gegeten. Het voelt alsof je aanschuift bij de familie.

Datum van bezoek: september 2017
Suresh K, Owner van The naked table Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2017

Our humble thanks for your lovely recommendations.We are of the view that you.may have enjoyed your food at Naked Table.In fact, we have naked heart to satisfy our guest.You are always welcome again & thank you again for visiting us

Reizigers die The naked table Restaurant bekeken, bekeken ook

Duong Dong, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province
Ong Lang, Phu Quoc Island

In The naked table Restaurant geweest? Deel je ervaringen!