Tripadvisor
Phu Quoc Island
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Voor Vietnam niet goedkoop”
Beoordeling van Pineapple Bar

Pineapple Bar
Geclassificeerd als nr. 53 van 538 Restaurants in Phu Quoc Island
2 januari 2019 beoordeeld

Als je naar Vietnam gaat reizen en je komt hier voor vakantie, zijn dit zeker goedkope prijzen vergeleken NL. Maar als je gaat backpacken is dit duur.
Wij gingen hierheen omdat we dachten dat we goedkoop konden ontbijten. De ontbijtdeals zijn duur en ze hadden geen koffie.... Het personeel was heel afwezig en het ontbijt was klein.
Ik raad het niet aan voor ontbijt.

Datum van bezoek: januari 2019
Alex D, Người quản lý van Pineapple Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2019

Before you want to eat something you have to look at the menu and the price. Our breakfast is at least 55,000vnd and the highest is 105,000vnd depending on the ingredients of the dish. You can eat cheaper but poor quality street food because we pay a lot of business expenses.

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest voor een laat ontbijt. Erg lekker eten, veel keuze, vriendelijk personeel en relaxte sfeer. Kortom heel tevreden; echt een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond heb ik de zelfgemaakte lasagne gegeten. Heerlijk!!! De tofu curry van mijn zusje was ook erg lekker. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2018
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gevarieerd ontbijt. Erg goedkoop, maar kwaliteit top. Schoon restaurant en snelle service. Snel weer.

Datum van bezoek: maart 2018
10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er een hamburger gegeten en kip met een pittige currie. Het eten was er erg goed. Op het bord stond aangegeven dat het happy hour is van 6 tot 9 (2 cocktails voor de prijs van 1). We hebben daarom vier cocktails besteld. De cocktails waren heel erg goed. Bij het afrekenen bleek echter dat de 2 voor de prijs van 1 alleen geldig was voor de eerste twee cocktails. Dit was van te voren niet duidelijk, daarom 4 bolletjes in plaats van 5. Wel een aanrader om te gaan eten maar goed om te weten dat alleen de eerste cocktails met korting zijn.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Pineapple Bar bekeken, bekeken ook

Phu Quoc Island, Kien Giang Province
Duong Dong, Phu Quoc Island

Duong Dong, Phu Quoc Island

In Pineapple Bar geweest? Deel je ervaringen!