“Super lekker vietnamees eten op Bali”
Beoordeling van Bo & Bun

Geclassificeerd als nr. 72 van 623 Restaurants in Seminyak
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
18 maart 2020 beoordeeld

Uitstekende service, goed Engels pratend personeel en belangrijk: heerlijk Vietnamees eten. Restaurant ziet er ook nog eens super mooi uit.

Datum van bezoek: maart 2020

10 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere cocktails en toffe gerechten ! Heel leuke sfeer ook en mooi gedecoreerde zaak ! Zeker de moeite waard !!

Datum van bezoek: oktober 2019
17 september 2019 beoordeeld

Leuke & drukke tent, wij hadden het geluk dat er gelijk een tafeltje voor 2 vrij was. Als voorgerecht de bao met pork belly genomen, super smakelijk en leuk om te delen.

Vervolgens Pad Thai en pork chops besteld. Weinig shrimps, maar smaken waren goed. Wij houden niet van koriander en helaas werden we hier steeds mee verrast, slim om dit dus altijd even te vermelden.

Zeker de moeite waard als je een paar dagen in Seminyak verblijft.

Datum van bezoek: september 2019
8 mei 2019 beoordeeld

Leuke zaak met verrassende gerechten op Vietnamese leest geschoeid.
Prettige bediening leuke “ warme” inrichting zowel binnen als buiten.
Goed koud bier !!!
Een echte aanrader .

Datum van bezoek: mei 2019
Denny L, Public Relations Manager van Bo & Bun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

Dear Theo140,

On behalf of the Bo&Bun's teams, we are glad to have you as our guest. Thank you for your visit & kind support. We look forward to serving you again soon.

Sincerely Yours,
Denny K.L

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op de eerste avond weer gegeten van de vakantie, nu met ouders. Weer super! Try everything, park belly buns en shared dining. Weer de moeite waard, voor de 4e keer. En gord geprijsd!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Bo & Bun bekeken, bekeken ook

Kerobokan, North Kuta

Seminyak, Kuta District

In Bo & Bun geweest? Deel je ervaringen!