“Toppie”

zo 31/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 623 Restaurants in Seminyak
18 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk eten, zag er mooi uit, lieve en zeer attente bediening (Ratih en Dayu)! De kaart is erg uitgebreid en prachtige cocktails

Datum van bezoek: maart 2020
sushimibali, General Manager van Ling-Ling's Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

Beste Lynn,

Bedankt voor je positieve feedback voor Ling-Ling's! Wij zijn erg blij om te horen dat je bezoek aan ons naar wens is geweest!
Geniet van je vakantie en we hopen je snel weer te zien!

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, leuke sfeer! Heerlijke sushi burrito gegeten! Dayu and Yanti zijn super lief!

Datum van bezoek: maart 2020
sushimibali, General Manager van Ling-Ling's Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste Bianca,

Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te horen dat je bezoek bij ons naar wens is geweest :)
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Ling-Ling's!

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in een korte tijd naar Ling Ling's gegaan. Erg lekker eten (vooral de sushi burrito is een aanrader! aangezien deze heel erg lekker is en ook nog eens voor een volle maag zorgt), een zeer humoristische kaart en een allervriendelijkst personeel (vandaag geholpen door Dayu en Yanti). De sfeer in het restaurant is verder erg fijn en ook het kleine ritueel met de roos en de rekening is erg grappig aan het einde van het diner. Al met al een heel fijn restaurant!

Beste rob,

Bedankt voor je positieve feedback voor Ling-Ling's! We zijn erg blij om te horen dat je bezoek bij ons naar wens is geweest. Ook zijn we blij om te horen dat je een goede ervaring hebt met Dayu en Yanti. We zullen je feedback doorgeven, ze zullen dit zeker waarderen!
Nogmaals bedankt voor je geweldige feedback, we hopen je snel weer te mogen ontvangen :)

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst hartelijk ontvangen. Stennis heerlijk en schoon. Redelijke prijzen. Dayu en Ratih hebben mij goed geholpen.

Datum van bezoek: februari 2020
sushimibali, General Manager van Ling-Ling's Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Beste Eric,

Bedankt voor je positieve feedback :) Wij zijn blij om te horen dat ons eten jou goed is bevallen en dat Dayu en Ratih jou goed hebben geholpen. We hopen je snel weer te zien voor de volgende ronde!

19 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en goede serves! Vooral teryaki chicken sushi en atlantic sushi heerlijk! Wij hadden ook de gyozo en tuna nachos , ook belachelijk lekker!

Datum van bezoek: februari 2020
sushimibali, General Manager van Ling-Ling's Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Dag roosjanssen123,

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bezoek aan Ling-Ling's. We hopen je snel weer te zien, probeer dan misschien ook onze Spider Roll :)
Geniet van je vakantie en hopelijk tot snel!

Reizigers die Ling-Ling's Bali bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Ling-Ling's Bali geweest? Deel je ervaringen!