Beoordeeld op 25 februari 2019

In november 2018 verbleven wij 6 dagen in Sauvignon Country Lodge voor de adoptie van ons derde kindje. De self-catering kamer op de 1e verdieping is prachtig, ruim en van alle gemakken voorzien. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het uitzicht vanaf het balkon is fenomenaal. Kris en Mariska zijn zeer behulpzaam, staan altijd klaar voor een praatje of een helpende hand. Enorm gastvrij!
Voor onze dochter was het zwembad dé topattractie van het verblijf. Ze heeft er heel veel spetterplezier in beleefd. Voor onze zoon was het vangen van een karper het hoogtepunt. Kris stelde zijn visspullen belangeloos ter beschikking. Fantastisch!

Kris & Mariska, dank jullie wel! We hebben Wellington en Sauvignon Country Lodge in ons hart gesloten en hebben er dankzij dit verblijf dierbare herinneringen bij gekregen.
We wensen jullie alle goeds toe!
Lieve groet, Gerben & Geke, Sam, Liz en Ann

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 29 november 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier voor de 2 e x. Super tof verblijf, Kris en Mariska zijn ongelooflijk toffe mensen, heel gastvrij. Altijd bereid om je advies te geven ivm uitstappen, goede restaurants enz. Voelde voor ons aan als weerzien van vrienden na 5 j. Propere kamers, ontbijt tot in de puntjes verzorgd. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Een zeer goede en verzorgde B&B die gerunt wordt door een warm, hartelijke en behulpzaam gezin. Lekker ontbijt met veel variatie. Ruime kamers die heel proper zijn. Ook mogelijkheden om met de gastheer op hiking te gaan. En gastvrouw helpt bij het zoeken naar gepaste uitstappen. Voor herhaling vatbaar!!! Thx Kris en Mariska!!!!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Aan het eind van onze vakantie nog 3 heerlijke dagen gehad in deze hele fijne accommodatie! Alles tot in de puntjes verzorgd, veel ruimte en privacy en Kris en Mariska zijn zeer behulpzaam met leuke tips over de regio. TOP!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 15 januari 2017 via mobiele applicatie

Dit jaar hebben we weer kunnen genieten van de gastvrijheid van Mariska en Kris! Super mooie kamers! Alles netjes en proper. Super lekker ontbijt! En een zwembad om af te koelen tijdens de warme dagen. Toen onze vlucht naar België geannuleerd werd konden we terug terecht bij Mariska en Kris. Mensen waar je altijd kan op rekenen!

Datum van verblijf: december 2016